Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra
Anonym (lys) skrev 2021-10-19 12:42:21 följande:
Ja, ännu en sådan här tråd.Jag pressar inte henne. Jag har slutat ta initiativ men det tär ju ändå på förhållandet. Vart kan man vända sig? Som sagt så har vi pratat och jag har varit lyhörd och försökt förstå varför lusten har försvunnit men det är ju svårt när hon själv säger att hon inte vet varför. Hur ska vi då kunna göra något åt saken om hon inte vet varför den har försvunnit?
Jag vet att det brukar betyda att förhållandet haltar på andra plan men vi har ett bra förhållande i övrigt. Det håller hon med mig om. Jag vet inte varför det har blivit såhär. Kan det vara att hennes attraktion bara har försvunnit? Hon säger att hon är attraherad av mig men jag tvivlar.
Funderar på att lämna snart, det är bara jobbigt att göra henne så ledsen och lämna en människa jag älskar. Skulle helst av allt vilja lösa problemet men jag inser att det kanske inte går.
Du måste verkligen uppdatera din definition på utpressning.
Anonym (lys) skrev 2021-10-19 12:32:54 följande:
Har varit tydlig med att om hon inte vill ha sex och inte heller tillåter mig ha sex med andra så kommer jag att lämna förhållandet när jag får nog.Det är exakt vad du gör, känslomässig utpressning.
Allt handlar om dig, dig, dig och att du ska få utlösning inuti din flickvän. De flesta kan förstå varför hon inte har lust längre utom du dårå.
Så försöker du pressa henne till att förstå vad det är för fel på henne. Självklart kommer hon aldrig komma på det eftersom felet ligger hos dig och din sexuella egocentrering, känslomässiga utpressning och skuldbeläggning av henne.
Jag tycker du ska göra slut omgående, helst igår så att hon har chans att träffa någon som bryr sig om henne.
Chansen är dock inte stor eftersom det finns alltför många sådana som dig men jag önskar henne lycka till.
Anonym (lys) skrev 2021-10-19 12:42:21 följande:
Jag vet att det brukar betyda att förhållandet haltar på andra plan men vi har ett bra förhållande i övrigt. Det håller hon med mig om. Jag vet inte varför det har blivit såhär. Kan det vara att hennes attraktion bara har försvunnit? Hon säger att hon är attraherad av mig men jag tvivlar.Jag tvivlar oerhört starkt på det.