Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra
Sluta ljug för dig själv. Om du vill ligga med andra älskar du inte henne särskilt mycket. En relation handlar inte bara om sex men om det är så viktigt för dig borde du lämna henne.
Sluta ljug för dig själv. Om du vill ligga med andra älskar du inte henne särskilt mycket. En relation handlar inte bara om sex men om det är så viktigt för dig borde du lämna henne.
Och ett litet tips, att försöka sig på med känslomässig utpressning för att tvinga till sig sex är ett idiotsäkert sätt att hon inte bara inte vill ha sex med dig, utan dessutom blir både arg, bitter, ledsen och otrygg.
Som jag ser det handlar det om två saker. Sex vs. kärlek/relation. Vilket är viktigast, om man absolut måste välja? TS verkar föredra sex.
Och jag tror jag förstår hur du menar Dawn. Att han ens lyfter frågan tyder på att man har helt olika grundsyn på sex och relationer, på ett sätt som för mig skulle innebära att relationen är över i vilket fall.
Jag skulle tycka att det vore intressant att se vad som hände om TS totalt ignorerade något av sin sambos behov.
Om man tar det här med hushållssysslor t ex. Om TS bara skulle göra de hushållssysslor han känner för och bara strunta i resten, undra hur hans sambo skulle reagera då?
Hon tycker uppenbarligen inte att man inte behöver engagera sig i frågar hon själv inte tycker är viktig. Med det resonemanget blir förhållandet rätt tråkigt. Det är ingen större mening med att vara två om det bara är jaget som spelar roll.