Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra
Vi andra förstår att ts säger detta på grund av att han vill vara ärlig. Ärlighet kanske inte är något du värderar i ett förhållande dock. Vad vet jag? Det är jättebra att han är ärlig och berättar att det inte fungerar för honom. Hade det varit bättre om han lämnade utan att förklara varför eller utan att ge henne en chans att göra något åt problemet? Hon vägrar ju låta honom ha sex med någon annan så då får hon väl skylla sig själv.
Ts försöker ta reda på varför hon tar tappat lusten så att de ska kunna göra någonting ÅT det. Han vill ju försöka lösa det. Han vill egentligen inte lämna henne.
Nej, de flesta här kan nog inte förstå varför hon inte har lust längre. Hon vet inte ens själv så då kan verkligen inte du veta. Såklart att man inte bara tänker på sin partner. I ett förhållande är det viktigt att man själv mår bra också. De flesta vill faktiskt inte leva i ett sexlöst förhållande. Då kan man lika gärna vara vänner och ingenting annat. Klart att det handlar om ts, det är ju hans liv och hans välmående han måste tänka på.
Varför leva med någon som knappt ens vill ta i en? Det kommer bara få en att må psykiskt dåligt till slut. Ingen vill stanna med en sådan person. Ts har inte heller sagt att det är något fel på henne.
Av med offerkoftan. Jag är en kvinna och jag är rätt säker på att du också är en kvinna. Jag skäms när jag ser att det finns kvinnor som dig.