Inlägg från: Anonym (Orättvisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orättvisa)

Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra

Anonym (X) skrev 2021-10-19 12:58:03 följande:

Ööööh?

Du måste verkligen uppdatera din definition på utpressning.Det är exakt vad du gör, känslomässig utpressning.

Allt handlar om dig, dig, dig och att du ska få utlösning inuti din flickvän.  De flesta kan förstå varför hon inte har lust längre utom du dårå.

Så försöker du pressa henne till att förstå vad det är för fel på henne. Självklart kommer hon aldrig komma på det eftersom felet ligger hos dig och din sexuella egocentrering, känslomässiga utpressning och skuldbeläggning av henne.

Jag tycker du ska göra slut omgående, helst igår så att hon har chans att träffa någon som bryr sig om henne.

Chansen är dock inte stor eftersom det finns alltför många sådana som dig men jag önskar henne lycka till.Skulle du vara attraherad av någon som hela tiden var på dig med att om du inte har sex med mig så dumpar jag dig? Och med du måste ta reda på vad det är för fel på DIG?

Jag tvivlar oerhört starkt på det.

Tycker att du är orättvis nu. Troligtvis tappade hon lusten före "utpressningen".

Det kanske inte stämmer in på dig och i din värld men många som har ett förhållande vill också kunna njuta av det
  • Anonym (Orättvisa)

Hon kanske har hormonell obalans? Det första tecknet är ingen lust till sex men allt är bra förövrigt

Svar på tråden Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra