Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra
Inte utifrån ditt sätt att se det, men jag undrar hur många män som accepterat och stöttat en kvinna som ville ha sex med andra pga att mannen hade potensproblem. Jag hade absolut inte uppfattat hans agerade som kärleksfullt.. Han borde ju veta att han skulle få nej när han frågar om att ha sex med andra. Jag ser det bara som ett uselt försök att komma med någon lösning som han vet INTE funkar för henne. Han vet att han sårar henne. Varför inte nöja sig med att fråga om hon är beredd att jobba för deras sexliv. Säger hon nej kan han ta ställning till skilsmässa. Om hon nu faktiskt vill jobba på det, är det mycket bättre utgångspunkt än om han låtit bli att nämna andra
Ja, det finns personer som vill ha sex mex andra men då måste man också leta en partner som har samma uppfattning. Att plötsligt tro att det ska funka och upplevas kärelksfullt låter inte speciellt förstående.
Håhå....Du tror att det äf enklare att lämna. Allvarligt. Det är sjukt jobbigt att separera. Har du själv separerat. Upplevde du det så enkelt?
För mig var det oerhört tufft, extremt jobbigt och smärtsamt. Nu är jag lycklig över att jag orkade, men jag vet med 100% säkerhet att det, för många, är betydligt mer jobbigt att ta steget att skiljas, än att leva kvar.