Inlägg från: Anonym (Dr. Temperance) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dr. Temperance)

Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra

Runka istället, problem solved! Antingen är hon inte nöjd med sexet ni har eller så är hon inte attraherad av dig. Handlar det om det första så antar jag att du mest fokuserar på att få spruta, så runka istället är mitt tips i så fall. 

Beror det på det andra så, ja, där har du svårare att förändra något och då är det nog bäst att ni går skilda vägar. Du har inte förändrats något den senaste tiden som skulle kunna påverka hennes lust, t ex gått upp i vikt, blivit soffpotatis?

Tom Araya skrev 2021-10-21 12:50:23 följande:
    Var får du det ifrån?
    Anonym (lys) skrev 2021-10-19 12:32:54 följande:

Jag har påtalat att detta är ett problem för mig. Jag förväntar mig absolut inte sex varenda dag men jag kan inte heller tänka mig att leva i ett sexlöst förhållande utan närhet och intimitet. 

Med tanke på TS trådtitel (han vill t o m ha sex med andra) så är det väl givet att det är sexuell närhet han saknar!!??
    Tom Araya skrev 2021-10-21 14:10:57 följande:
    Det han mer nämner i sin text ska alltså inte räknas enligt dig?
    Jo men svårt att ta det seriöst när han gång på gång lägger sexet i fokus...

"Vi har ett bra förhållande i övrigt, förutom att sexbiten saknas och hon vill inte heller vara intim på andra sätt". Han är alltså beredd att lämna p g a sexet... 

"Med tanke på att jag trivs med henne i övrigt (och hon säger sig trivas med mig också) så har jag förslagit ett öppet förhållande så att jag kan få ha sex med andra men det går hon inte med på". Se där ja, nu drar han det så långt att han vill ligga med andra tjejer... 

"Har varit tydlig med att om hon inte vill ha sex och inte heller tillåter mig ha sex med andra så kommer jag att lämna förhållandet när jag får nog".  Jaha, men lämna då och hitta nån annan som vill ligga med dig... vad är problemet? Det verkar ju vara det som saknas för dig ( ni verkar ju ha ett bra förhållande i övrigt) och då är det bara att leta vidare. 
Svar på tråden Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra