Inlägg från: Anonym (Men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Men)

Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra

Anonym (Kvinna som förstår) skrev 2021-10-19 21:51:22 följande:

självklart är sex viktigt i ett förhållande

Viktigt nja, men inte helt oviktigt. Men ts ser ju sex som det viktigaste i ett förhållande. Då får han som sagt gifta sig med en hora istället.
  • Anonym (Men)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-10-20 15:27:35 följande:

Var skriver TS att sex är det viktigaste i ett förhållande? Han tycker att sex är såpass viktigt att han inte vill leva i en sexlös relation. Det betyder inte att han tycker att sex är det viktigaste.

Gifta sig med en hora? Är du seriös? Tror du att det bara är horor som har mycket sex? Du tror inte det finns helt vanliga kvinnor som vill ha sex flera gånger i veckan?

Eftersom att han tänker att han kan lämna relationen om den inte innehåller sex så verkar det som att han ser det som det viktigaste.

Finns säkert kvinnor som vill ha sex flera gånger i veckan, dock tror jag inte det är det vanligaste.
  • Anonym (Men)
    Tom Araya skrev 2021-10-20 18:11:52 följande:

TS beskriver att det inte finns mycket av annan fysisk närhet heller, vilket han också saknar.

Vad TS tycker är viktigast är ovidkommande i sammanhanget, det räcker att han tycker det är viktigt för att frågan ska vara relevant.Det är väl inte direkt ovanligt att älskande och sexuellt aktiva par har sex flera gånger i veckan.

Lämna en relation för att man inte får sex känns ju väldigt konstigt.
  • Anonym (Men)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-10-20 18:22:46 följande:

Det är inte ett dugg konstigt. Varför tycker du det? Som jag skrev i ett annat inlägg: sex är det som skiljer en kärleksrelation från en kompisrelation. Om den ena vill ha en kärleksrelation och den andra bara vill ha en kompisrelation (uppenbarligen, eftersom hen inte vill ha sex), så varför ska man stanna kvar? Sexdriften är något universellt för den mänskliga arten. De allra flesta människor har förmåga att bli kåta och vill ha sex. Sex är en självklarhet för de flesta i en kärleksrelation.

Eh va? Tycker du verkligen att det enda som skiljer en kärleksrelation från än vänskapsrelation är sex? Konstiga förhållanden du har haft i sådana fall.
  • Anonym (Men)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-10-20 18:44:34 följande:

Sex och annan intim aktivitet, såsom kyssar, hångel osv, ja. Vilka saker tycker du mer skiljer?

Jag delar inte bostad eller ekonomi med mina vänner. Jag älskar inte mina vänner på samma sätt som jag älskar min partner osv.
  • Anonym (Men)
    Anonym (L) skrev 2021-10-21 11:57:58 följande:

Oavsett vad det beror på (vilket ingen här kan veta) så är onani inte lösningen. Onani ersätter ju inte sex och närhet med partnern. Det är ju inte samma sak.

Säkert? Onani kan mycket väl ersätta sex. Närhet och sex är inte samma sak.
  • Anonym (Men)
    Tom Araya skrev 2021-10-21 12:46:46 följande:

Vilken närhet hade du tänkt dig att TS ska få då?

Han verkar bara vilja ha sexuell närhet så då blir det svårt.
  • Anonym (Men)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-10-21 19:37:33 följande:

Tycker man att onani kan ersätta sex kan man aldrig ha upplevt bra sex.

Kanske inte? Jag har ju tex aldrig fått orgasm vid sex så kanske därför
  • Anonym (Men)

Du har aldrig tänkt på att du kan runka?

• Anonym (Men)
    Anonym (Mman) skrev 2021-12-25 14:54:41 följande:

Du har aldrig tänkt längre än näsan räcker och insett att det inte är samma sak?

Runka är väl samma sak som sex?
  • Anonym (Men)
    Anonym (y) skrev 2021-12-25 15:01:42 följande:

Runka ÄR sex.

Tack!
  • Anonym (Men)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-12-25 15:14:53 följande:

Men suck, är du igång och tjatar om att runka igen trots att det förklarats för dig i tråd efter tråd att onani inte är samma sak som sexuellt samspel med en annan människa. Det är verkligen som att tala till en vägg.

Ursäkta? Men vem är du? Vad är det för stor skillnad då tänker du?
  • Anonym (Men)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-12-25 16:48:56 följande:

Sexuell intimitet med en annan människa kan man inte få genom onani. 

Är det ett behov menar du?
  • Anonym (Men)
    Anonym (Mman) skrev 2021-12-26 13:26:10 följande:

Då är du bra dum, punkt.

Hur då som? Min kille runkar när vi inte har sex
  • Anonym (Men)
    Anonym (Kvinna som förstår) skrev 2021-12-26 16:14:12 följande:

Jaha, för att han inte har något annat att välja på. Det är inte samma sak som att ha sex med sin partner och ersätter inte det. Varför har ni inte sex?

För att jag får ont av det. Alla kvinnor tycker inte sex är skönt.
  • Anonym (Men)
    Anonym (Kvinna som förstår) skrev 2021-12-26 20:43:04 följande:

Åh, du igen. Varför lever du inte ensam

Va?
Svar på tråden Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra