Inlägg från: Anonym (Njuter av sex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Njuter av sex)

Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra

Frågade en kompis på skoj om han knullat nyss o svaret blev, vet inte om var i år ens.

~1/2 2021.

Många kvinnor verkar inte kunna koppla av o njuta, tycker att TV är bättre än sex.

Slipper att duscha före o efter som är jobbigt -det är omständigt innan mm.

Men jag har alltid fixat hennes orgasm först o det gillas till 100%

Vid nästa gång om vi ska ha 6, -nu igen.

Vi gjorde ju det förra veckan.

Ja men det var skit skönt eller hur.

Jo men jag är trött o inte sugen....

• Anonym (Njuter av sex)

Men killen söker sex med kärlek. Varför alla kommentarer om lämna och att han hotar.

En del kvinnor tycker tydligen att sex har inget med ömhet o kärlek att göra. Så 2 mån är ok. Så fort en tjej MÅSTE ligga är alltid taggarna utåt. Alltid mannens fel! Vad är det som är så jävla jobbigt med att knulla???

• Anonym (Njuter av sex)

BeenT­here

Det ligger mycket i vad du säger.

Kravlistan har jag uppfyllt i många många år. Från fel på alla prev medel, då steriliserade j mej, sen var det övrig i hushållet som var betungande. Efter en komlicera sjukdom blev jag hemma för gott, då kom ännu en önskan upp. Du kan väl fixa middag tills jag kommer hem e jobbet.

Det var mitt ex. Jag sa att om jag köper ett luder för 10kkr då o då är ju detta så jävla bra. Inga krav, hon slipper allt helvete som ett ligg tydligen innebär. Vi hade allt, barn, hbetalt hus, älskar att görs saker ihop, mysa i soffan, ta hem lite käk -yes you name it.

Sexet då. Sen dag har jag Alltid hjälpt henne till orgasm för att jag höjde henne i skyarna i alla lägen. Finaste bilen nya, t mej duger en beg praktisk. Ekonomiskt jätte bra, aldrig gnäll om pengar MEN alltid trött eller -nä vi gör det i morrn. Så kan det oxå vara. Klart det är mitt fel att jag gillar sex, vanlig sex.

Svar på tråden Sambons sexlust är borta och jag får inte ha sex med andra