BF juli 2022
Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!
BF lista;
4/7 tredje barnet
Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!
BF lista;
4/7 tredje barnet
Grattis!:) har du nåra tydliga symtom? Hur mår du:)
Hej!
Sen jag blev gravid har jag haft en temp på runt 36,7. Idag stack den upp till 37.15. Kan inte låta bli att boka lite det :/
Hur går det för allihopa? Jag har en del symtom, stora ömma bröst och bröstvårtor, tungt att andas, känns liksom att jag blir utan syre, kramper varje dag, rycker o sliter. Även ett litet illamående har börjat smyga sig på. Och en stor hunger, äter nästan dubbelt mer än jag brukar. Dock åt jag kanske för dåligt före. :) allt är så sjukt kul. Visste ej att symtom kan vara så starka så tidigt. Mina började jag ovetandes dokumentera 3 dagar före bim.
Mår som om jag är mitt i värsta bakfyllan, mår illa och är sjukt trött hehe.
Du?
Hoppar in här :) BF 31/7, 4+0 idag. Är jättegärna med i en facebookgrupp!
Så! Dold fb-grupp skapad, den är inte sökbar så skicka PM till mig med länk till er fb-profil (gå in på en profil, tryck på de tre prickarna och välj ?Kopiera länk till profil?) så bjuder jag in er :)
Jag kan starta en ny grupp om ni vill?
Om jag skapar en osökbar grupp, hur många är vi då som skulle vara med i den? Vill ju gärna att vi blir ett gäng, så det blir aktivitet i gruppen :)
Om jag skapar en osökbar grupp, hur många är vi då som skulle vara med i den? Vill ju gärna att vi blir ett gäng, så det blir aktivitet i gruppen :)
Alla ni som vill vara med i en ny Facebook-grupp kan skicka ett mejl till mig här på Familjeliv så bjuder jag in er!
Skicka er profillänk så att jag kan hitta er :)
Den kommer att vara osökbar och endast synlig för medlemmar :)
Alla ni som vill vara med i en ny Facebook-grupp kan skicka ett mejl till mig här på Familjeliv så bjuder jag in er!
Skicka er profillänk så att jag kan hitta er :)
Den kommer att vara osökbar och endast synlig för medlemmar :)