• Svar på tråden Hjälp mig!
  • Lottis93

    Jag är bara jag: kan inte annat än hålla med Anonym (varför). Förstår att du kanske inte menar illa. Men med de flesta av dina inlägg som jag har läst så kommer du med fakta som inte har med själva inlägget att göra.

    Som just i detta fall vill Ts inte veta när ägget fäster. Hon frågar om vi kan se något på testet. Och jo, man kan plussa tidigt utan att ha räknat fel på sin ägglossning.

  • piiiggeliiin
    lin84 skrev 2021-10-23 15:42:47 följande:


    Vad tror ni om detta test?
    Jag tycker mig se något svagt! Håller tummarna!
  • Kakan2804


    Jag har BIM på måndag men haft rosa flygningar i fyra dagar nu (Startade på ägglossning +7). Jag ser ett svagt streck men det syns inte när jag tar kort. Bara om jag höjer kontrasten men det kanske är fel att göra? Ser ni något?

    Är det någon mer här som har haft nidblödning? Om så när plussade ni?
  • Anonym (Månen)

    Jag ser inget streck förutom kontrollsträcket.

    Men jag försökte fotografera en stor och fantastisk fullmåne (eller iallafall nästan fullmåne) här om kvällen och det var helt omöjligt med en sketen (men ändå dock jämförelsevis bra) mobilkamera. Det återges aldrig korrekt på foton sånna här test så du kan nog avgöra bättre i verkligheten.

  • Anonym (Anonym)


    Hejhej! Hoppar in här. Testade med ett tidigt test någonstans mellan 7-9 dagar efter äl. Har inte stenkoll på min cykel. Vad tror ni, är det svagt positivt eller är det spök? :)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-10-24 01:28:17 följande:

    Hejhej! Hoppar in här. Testade med ett tidigt test någonstans mellan 7-9 dagar efter äl. Har inte stenkoll på min cykel. Vad tror ni, är det svagt positivt eller är det spök? :)


    Oj vad pixligt det blev när jag la upp den här, hoppas det syns ändå.
  • Anonym (Nej)

    Alla bilder här visar negativa test.

    Förstår att ni hoppas och önskar, men det är negativa test.

    Vä ta till första riktiga dagen istället för att måla upp önskningar som ni sedan blir besvikna och ledsna på.

  • Anonym (Nej)

    [quote=81451500][quote-nick]lin84 skrev 2021-10-24 11:50:31 följande:[/quote-nick][/quote]

    Ja, där kan skymta något.

  • Lottis93

    [quote=81451500][quote-nick]lin84 skrev 2021-10-24 11:50:31 följande:[/quote-nick][/quote]

    Du ser! Vad kul! Grattis!!

  • svansmamman
    lin84 skrev 2021-10-23 15:42:47 följande:

    //

    Vad tror ni om detta test?


    Jag ser tyvärr inget streck som skulle motsvara ett positivt test. Vänta några dagar och testa igen, om det är ett ?riktigt? streck bör det vara mycket starkare om ett par dagar.
  • svansmamman
    lin84 skrev 2021-10-24 11:50:31 följande:
    Hehe såg inte att du uppdaterat. ???? Jag tycker mig se något. Jag har bara goda erfarenheter av apotekets test (om det nu är vad det är), dvs aldrig spökstreck. Hoppas det är samma för dig!
  • svansmamman
    Kakan2804 skrev 2021-10-23 19:44:27 följande:

    Jag har BIM på måndag men haft rosa flygningar i fyra dagar nu (Startade på ägglossning +7). Jag ser ett svagt streck men det syns inte när jag tar kort. Bara om jag höjer kontrasten men det kanske är fel att göra? Ser ni något?

    Är det någon mer här som har haft nidblödning? Om så när plussade ni?


    Visst är det där ett sådant test man kan testa med från BIM och framåt? I sådana fall är det ju inte konstigt att det inte syns ännu. Jag ser inget på bilden och precis som du är inne på blir bilden missvisande om man laborerar med den. Ta ett cb digital, om du har BIM imorgon ska resultatet du får idag vara trovärdigt. Jag håller alla tummar för dig!
  • svansmamman
    Anonym (Anonym) skrev 2021-10-24 01:28:17 följande:

    Hejhej! Hoppar in här. Testade med ett tidigt test någonstans mellan 7-9 dagar efter äl. Har inte stenkoll på min cykel. Vad tror ni, är det svagt positivt eller är det spök? :)


    Jag ser tyvärr inget som tyder på positivt test, jag hoppas dock att jag har fel. Om det gått så pass mycket tid sedan ägglossning bör du kunna ta ett digitalt test från cb. Det bör kunna ge dig ett säkert svar och förhoppningsvis stilla din osäkerhet. :)
Svar på tråden Hjälp mig!