• Anonym (sex med flera)

Är det lockande för kvinnor att ha sex med 2 män samtidigt?

Vill gärna veta om detta är lika vanligt som fantasin flertalet män har, om att få ligga med två kvinnor samtidigt. Verkar nästan vara den mest förekommande fantasin hos män.
    Mig har det aldrig lockat sexuellt men däremot känslomässigt. Att  få ha en kärleksrelation med två män samtidigt. Men sexet verkar mest omständigt.

• Svar på tråden Är det lockande för kvinnor att ha sex med 2 män samtidigt?
  • Anonym (Snurk)
    ?Det är en sak som många tycker är spännande just för att parförhållanden är norm. Sex är ofta något privat som man har med en partner. Gruppsex är gränsöverskridande, vilket många tycker är spännande.?
  • Anonym (Snurk)
    Andra fantasier som ofta finns hos kvinnor handlar om att älska med en annan kvinna eller om att förföra eller älska med flera män på en gång.
  • Anonym (Ja)

Ja jag tycker att det känns lockande att ha sex med två män samtidigt. Tror att det lockar för att jag både gillar vaginalt, analt och oralt sex så känner att det hade fungerat i praktiken också. Har haft trekanter med man + kvinna förrut och det har varit härligt de flesta gångerna så tänker att det även skulle bli det med två män.

• Underhill
    Anonym (Ja) skrev 2021-10-24 19:09:06 följande:
    Ja jag tycker att det känns lockande att ha sex med två män samtidigt. Tror att det lockar för att jag både gillar vaginalt, analt och oralt sex så känner att det hade fungerat i praktiken också. Har haft trekanter med man + kvinna förrut och det har varit härligt de flesta gångerna så tänker att det även skulle bli det med två män.

en skön tanke som man att ge en kvinna sådan härlig njutning.
  • Anonym (Ja)
    Underhill skrev 2021-10-24 19:10:40 följande:

en skön tanke som man att ge en kvinna sådan härlig njutning.

Vad härligt att du hade gillat det. Uppfattar det som att du skulle kunna tänka dig att ha sex med en kvinna och en man? Har personligen upplevt att män oftast bara är intresserade av att vara med två kvinnor och antar att det är därför det aldrig blivit av för min del.
  • Underhill
    Anonym (Ja) skrev 2021-10-24 19:15:43 följande:
    Vad härligt att du hade gillat det. Uppfattar det som att du skulle kunna tänka dig att ha sex med en kvinna och en man? Har personligen upplevt att män oftast bara är intresserade av att vara med två kvinnor och antar att det är därför det aldrig blivit av för min del.

Så är det säkert!? Tänder på tanken att vara två män och en kvinna. Ge henne fullständig njutning. Alla är vi väl olika :)
  • Anonym (Ja)
    Underhill skrev 2021-10-24 19:18:21 följande:

Så är det säkert!? Tänder på tanken att vara två män och en kvinna. Ge henne fullständig njutning. Alla är vi väl olika :)

Låter väldigt härligt att få fullständig njutning, hoppas att jag träffar någon som är lika öppen och sugen på det som du. Hoppas även att du får leva ut din fantasi!
  • Underhill
    Anonym (Ja) skrev 2021-10-24 19:23:23 följande:
    Låter väldigt härligt att få fullständig njutning, hoppas att jag träffar någon som är lika öppen och sugen på det som du. Hoppas även att du får leva ut din fantasi!

Tycker jag med ;) Mmm då håller vi tummarna för varandra där! :)
  • Anonym (Kvinna 40+)

Ja, för mig känns det lockande att ha sex med två män samtidigt. Tanken på att bli ?omhändertagen? av två män känns upphetsande :) Vet dock inte om jag vågar förverkliga fantasin. Om det skulle hända så måste min man vara med på det till 100 %, helst tända på det själv, för jag tänder på att han blir tänd :)

Ha en kärleksrelation med två män samtidigt är dock totalt ointressant för mig. Jag trivs väldigt bra med tvåsamhet.

Svar på tråden Är det lockande för kvinnor att ha sex med 2 män samtidigt?