Inlägg från: Anonym (Lufttryck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lufttryck)

Satisfyer Pro effekt

Anonym (A) skrev 2021-10-27 16:01:58 följande:

Man ska inte köra utan glidmedel enligt tillverkaren  så det är inte konstigt ;)

Det är alldeles hur man tycker själv....
  • Anonym (Lufttryck)
    Anonym (A) skrev 2021-10-29 23:05:40 följande:

Det finns ingen lag som tvingar dig att använda glidmedel nej men tillverkaren säger det för att man ska undvika skav/övrig smärta/sår. En rekommendation som kan vara värd att följa även om det kan gå bra utan så är det för de flesta skönare.

Hur vet du att det är skönare för de flesta? Jag har haft min i två år säkert och behöver inte glidmedel.
  • Anonym (Lufttryck)

Det finns en till variant som är dildo samtidigt också. Tydligen bra även den.

• Anonym (Lufttryck)
    ToniErdmann skrev 2021-11-02 19:02:43 följande:

Är Satisfyer Pro det största som hänt på marknaden sedan Rabbit?

Enligt mig tog det onani till en ny nivå. Iofs jobbar de ju inte på samma sätt men jämför man i orgasmer så är Rabbit en inställd Korplagsmatch och Satisfyer en OS-final.
  • Anonym (Lufttryck)
    Anonym (Solfjäder) skrev 2021-11-04 13:38:17 följande:

Tanken är väl att klittan skall bli lite större, den blir ju känsligare då också. 

Älskar också min Satisfyer. köpte den varianten med både vibration och sug. 

Och just klittan vill jag ha känslig så istället för glidmedel ( som jag ofta annars använder ) så köper jag geler som har effekt på klittan. Detta är min nya favorit www.vuxentoys.se/lustapotek/for-tjejer/klitorisstimulans/vibration-strawberry-tingling-gel. Den funkar även till annat roligt typ oralsex mm då den är ätbar. Sjukt goda smaker

Tack för tips om godiset
Svar på tråden Satisfyer Pro effekt