Graviditet
Hej! Jag plussade på ett tidigt graviditetstest. Men sen började jag blöda samma dag som min mens är beräknad. Någon som vet vad som kan ha hänt?
Hej! Jag plussade på ett tidigt graviditetstest. Men sen började jag blöda samma dag som min mens är beräknad. Någon som vet vad som kan ha hänt?
Blödningen var inte som den brukar va i början på min mens och även mindre.
Blödningen var inte som den brukar va i början på min mens och även mindre.
Nu i onsdags..
Nu i onsdags..
När tog du tidigt gravtest?
När tog du tidigt gravtest?
Kan eventuellt ha varit en kemisk graviditet. Vilken dag efter äl tog du testet och när va mensen beräknad? Hur har blödningen varit i förhållande till hur din mens brukar vara? Har du tagit fler test efter det i onsdags?
Låter som att det kan vara ett tidigt missfall. Ta ett test om ett par dagar igen
Jag blödde på BIM när jag blev gravid. Tror det bara var den dagen och mindre än en mens.
Jag blödde på BIM när jag blev gravid. Tror det bara var den dagen och mindre än en mens.
Som andra varit inne på är det ju svårt att säga då blödning under graviditet kan bero på flera saker. Dock vill jag upplysa om att blödning pga missfall inte nödvändigtvis behöver innebära klumpar, allra främst så tidigt som du i sådana fall är.
Eftersom du testade dig i onsdags kan du ta ett nytt test nu, om allt är som det ska bör strecket ha ökat rejält i styrka då HCG fördubblas varannan dag.
Uppdatera gärna om hur det går!
Så fick jag när jag fick missed abortion.. hade dessutom symptom i 1 månad efteråt och gravtest visade plus...