Kvinna, vem föredrar du
Av dessa alternativ
Av dessa alternativ
Bättre om du frågat om han haft många, få eller inga relationer, det är viktigare för oss som är ute efter en relation snarare än tillfälligt sex. En man med många förhållanden bakom sig får iaf mig att dra öronen åt mig. Det tyder på att han har svårt att slå sig till ro i en relation.
Bättre om du frågat om han haft många, få eller inga relationer, det är viktigare för oss som är ute efter en relation snarare än tillfälligt sex. En man med många förhållanden bakom sig får iaf mig att dra öronen åt mig. Det tyder på att han har svårt att slå sig till ro i en relation.
Håller med tidigare svarande att antalet relationer är viktigare. Har han haft få relationer är det en styrka, har en haft många är det en varningsflagg.
Oskulder är jag inte intresserad av alls.
Fullkomligt ointressant, imo. Föredrar dock en man som haft få men långa relationer, framför en som haft många korta.
Går inte att svara på med de alternativen tycker jag.
Båda där antal finns med kommer med en värdering jag inte delar.
Oskuld går bort men inte pga av att han aldrig knullat utan för att han (troligen) inte haft en relation.
Går inte att svara på med de alternativen tycker jag.
Båda där antal finns med kommer med en värdering jag inte delar.
Oskuld går bort men inte pga av att han aldrig knullat utan för att han (troligen) inte haft en relation.
Märklig fråga... man styr väl inte över vem man blir kär i?
Märklig fråga... man styr väl inte över vem man blir kär i?
Oerfaren eller oskuld.
Spelar ingen roll.