• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • Emma1b

Flip12 och princessdahlia, det finns en tråd som heter något typ Nyligen haft MA/MA, följas åt.

Även om det var avbrytande pga avvikelse och inte missfall eller ma, så är det ju i princip samma sak. I fall ni vill ha stöd av fler besvikna... Jag är med där, fick ma konstaterat 18 november. Så detta är min första äl och första försök efter det.. var det på kub avvikelserna upptäcktes?

• Emma1b

Grattis Ofelia till plusset!! Och förhoppningsvis grattis till mamscita, lägg upp ny bild imorgon så är det nog tydligare :)

• Mammacitan

Tror jag fick ett svagt plus igår på ett testa tidigt, men de kunde lika gärna vara ett spökstreck. Fick detta idag. Bim -4 äl+9 vet att detta test är känt för att ge spökstreck.. Men kan detta vara ett spöckstreck? :O

• Nathaliextnf
    Mammacitan skrev 2021-12-13 07:26:24 följande:

Tror jag fick ett svagt plus igår på ett testa tidigt, men de kunde lika gärna vara ett spökstreck. Fick detta idag. Bim -4 äl+9 vet att detta test är känt för att ge spökstreck.. Men kan detta vara ett spöckstreck? :O

//

Det där skulle jag tolka som positivt! Det ser blått och brett ut :)
  • klasson1999
    evelinagra1 skrev 2021-12-13 09:25:05 följande:

Nu hoppas jag över till januari tråden för mensen kom.. lycka till alla som är kvar <3

Åh nej :(. Nu tar vi nya tag <3
  • Bez

Nu hoppas jag över till januari tråden för mensen kom.. lycka till alla som är kvar <3

Åh va tråkigt <3
  • Mammacitan
    Nathaliextnf skrev 2021-12-13 07:50:06 följande:

Det där skulle jag tolka som positivt! Det ser blått och brett ut :)

Du hade rätt.. kan inte riktigt fatta det! :D
  • LillaGry

Samma här, lycka till alla som är kvar!
Svar på tråden BIM December 2021