BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Tack! Hoppas att det håller i sig, är så himla rädd.
Undrar när man egentligen kan "pusta ut" lite grann, är det efter 12 veckor enligt ens ägglossning eller 12 veckor så som barnmorskorna räknar (sista mensens första dag)? Enligt sista mensen så är det ju ungefär 4 veckor men enligt ägglossningen är det kanske 2 veckor.
Ja det var ett bra tips, det ska jag göra!! :)
Halloj tjejer
Är på bim -3-4 inte 100 koll på om det är torsdag el på självaste nyårsafton.
Har haft tydliga tecken på att det tagit sig fram tills igår. Då försvann allt känns det som. Det spände och drog i magen. Tydligt tecken för mig. Sen ömmade minna bröst och bröstvårtorna var ömma. Också ett tydligt tecken för mig. Och denna trötthet. Och sist men inte minst körandet i magen och uppblåstheten. Allt är lixom puts veck över en natt. Fick Mf förra månaden och hade exakt alla dessa symtom. Som även stegrade närmare bim.
Jag har testat med Cb early och fick ett sånt där torkat smalt streck som kom efter 10 min?. *suck* så det är ju inget att lita på. Och det tog jag imorse?.
Det enda jag känner nu är som magkatarr och en enorm besvikelse såklart?.
Någon som har något att inbringa hopp med. Någon som haft symtom som försvunnit men att ni plussat ändå
Tack på förhand <3
Idag visar rfsu tidigt test, vanligt rfsu ochbtestlagret negativt så va väll kemiskt
Idag visar rfsu tidigt test, vanligt rfsu ochbtestlagret negativt så va väll kemiskt
Halloj tjejer
Är på bim -3-4 inte 100 koll på om det är torsdag el på självaste nyårsafton.
Har haft tydliga tecken på att det tagit sig fram tills igår. Då försvann allt känns det som. Det spände och drog i magen. Tydligt tecken för mig. Sen ömmade minna bröst och bröstvårtorna var ömma. Också ett tydligt tecken för mig. Och denna trötthet. Och sist men inte minst körandet i magen och uppblåstheten. Allt är lixom puts veck över en natt. Fick Mf förra månaden och hade exakt alla dessa symtom. Som även stegrade närmare bim.
Jag har testat med Cb early och fick ett sånt där torkat smalt streck som kom efter 10 min?. *suck* så det är ju inget att lita på. Och det tog jag imorse?.
Det enda jag känner nu är som magkatarr och en enorm besvikelse såklart?.
Någon som har något att inbringa hopp med. Någon som haft symtom som försvunnit men att ni plussat ändå
Tack på förhand <3
Va tråkigt att höra.
När har du bim?
Ingen aning alls faktist, slutade tempa det går bara upp och ned som tusan ändå