Skulle du vilja testa en trekant
Skulle du vilja ha en trekant snart eller inte? Trekanten kan bestå av olika konstellationer MMM, FFF, FFM, MMF där du väljer.
Skulle du vilja ha en trekant snart eller inte? Trekanten kan bestå av olika konstellationer MMM, FFF, FFM, MMF där du väljer.
Tillägg
Hela situationen blir så otroligt sexig och det kändes bara naturligt att vi kvinnor kysstes och slickade osv. Jag kände mig som värsta porrstjärnan och glömde att vi alla var i mogen ålder med kroppar därefter. Du kan ju även tänka dig mannens förtjusning att se oss två grejja.
. Ibland fotade någon av dem. Han knullade oss båda.
Det kan vara bra att fundera på om man vill ha regler för nåt och jag tänker främst på kyssar. Vem får kyssa vem? Får den extra mannen/kvinnan kyssas eller är det bara paret som gör det. Vi kysstes alla tre. För mig är det svårare att bli riktigt upphetsad utan men jag hade respekterat deras önskan.
Jag är singel för övrigt och det är ett privilegium att få bli inbjuden av ett par och dela detta med dem.
De hade bokat hotell och restaurang och vi sov i samma säng. Det hela avslutades med gemensam frukost. De bjöd på allt.
Nu låter det som om jag är väldigt erfaren men så är det ju inte. Två par men hoppas på fler. Gärna det sista paret igen.
Låter helt underbart och sexigt med två kvinnor som smeker varandra och delar kuk .
Testar gärna igen, härliga upplevelser
Nä, jag bor redan i en trekant.
sv.wikipedia.org/wiki/Trekanten
Ja det var det. Mannen var oxå nöjd.
Nu har jag träffat den nya mannen helt kort i hans bil eftersom han råkade passera idag. Småprat och några kyssar. Jättetrevlig, luktade gott och kysstes som en gud. Vi klickade direkt. Nu ska vi bara få till ett datum som passar alla tre efter nyår. Spännande : -)
Vill så gärna uppleva det, är också sugen på att se min man suga kuk och bli knullad av en annan kille. 😋
ja, med två 19-åriga babes
Ja två killar helt värdelöst, snacka om porrfilms inspirerande, var bara ett stycke kött med hål för dom,hade varit kul om jag oxå hade fått orgasm, men nä bara dom.
Men får se kanske provar igen i framtiden, men vill se diplom på deras expertis först
Har testat med 2 tjejer, har tackat nej till inbjudan från par då samtliga förfrågningar från par har inneburit en man till.
Nej, det skulle jag inte