Pappan flyttade 35 mil med vår dotter när jag lämnade honom
2016 var vår dotter 3 år och jag skadade ryggen, gick in i väggen & valde att separera från min dotters pappa..
Det tog ca 1 år att VÅGA lämna honom, då jag hade så många rädslor & farhågor..
Och tyvärr så besannades dem????????
Jag klarade inte av hyran eftersom jag inte klarade av att jobba och då blev det att jag blev hemlös i 3, 5 år..
Jag tog även ett återfall på droger efter att ha varit drogfri 8 år...
Han valde att "flytta hem till sin hemstad 35 mil bort" då han träffad en ny tjej där via FB..
Jag hade Ingenting att ge henne, inte ens tak över huvudet, så jag gick med på att adressändra vår dotter med honom efter MASSA TJAT & en gubbe som ringde från skatteverket och sa att det INTE hade nåt att göra med vår delade vårdnad utan bara för postgång & tillfällig barnomsorg..
Men efter det och trots att jag är drogfri, fått lägenhet sen 3 år så "får" jag bara ha henne på loven..
Vi har delad vårdnad och jag har egen vårdnad om mina äldre barn och har alltid haft det..
Vår dotter mår väldigt dåligt av att leva utan sin mamma och bröder och när hon nu åkte tillbaka till honom efter lovet så brast det för henne och hon grät och kunde knappt prata ????????????
Hon vill bo hos mig men vågar inte säga något till honom då han kör med känslomässig utpressning, slutar prata med/se henne och låtsas att inte förstå vad hon säger..
Sost vi var i denna situation så sa hon att hos mamma är vi tillsammans, hon förstår mig och jag trivs bättre där så "hörde han" bara att det finns bättre lekparker hos mamma?!? ???????????????
Jag är medveten om att jag gjorde fel som tog återfall och det är inte det jag vill diskutera här nu utan
VAD JAG KAN GÖRA FÖR ATT FÅ HEM MIN DOTTER..
Hon är 8 år nu och jag klarar inte av att se henne må så här dåligt..
Vill inte heller att hennes pappa ska försvinna från henne men han gör detta som straff mot mig och det är ju inte OK att det går ut över henne ????????????
Tips nån?
Mvh