Leva med sexmissbruk
Det behövs lite bakgrundshistoria, så förlåt för långt inlägg. Jag låter så jävla dum när jag skriver det här. Min kille var otrogen med 10+ olika tjejer under 2 år. Jag fick veta det, packade o drog utan att säga någonting. Han jagade mig i två månader, jag gick med på att träffa honom och vi blev tillsammans igen.
Jag blev gravid relativt fort och runt vecka 25 berättar min vän för mig att han träffat henne i smyg o berättat att han ville ha sex med henne. Jag vet fortfarande inte om det här var sant eller inte, men hon hade inga bevis och hon hade förstört grejer för mig tidigare så jag valde att klippa kontakten med henne.
Sen dess har allting varit bra, jättebra till och med. I vintras började vi försöka bli gravida med vårt andra barn. I februari erkände han att han träffat en annan tjej och fått en avsugning, jag drog i några dagar. Men var dum i huvudet o valde att stanna ändå. I juni blev jag gravid o i juli fick jag veta att han chattat med 6 tjejer på ett fakekonto på facebook. Jag skrev till tjejerna och alla skickade bild på konversationerna, det var enbart kompiskonversationer så jag valde att försöka ändå.
Min kille har blivit våldtagen, misshandlad och försummad som barn. Han har en väldigt skev syn på sex och jag är säker på att det är pga hans barndom. Hans bakgrund gör det någonstans enklare för mig att förlåta honom, för jag kan förstå honom på ett annat sätt. Han går till en psykolog och tar antidepp sen incidenten i somras och jag märker en skillnad på honom.
Men jag är så jävla äcklad, jag vill inte röra honom, jag drömmer om andra killar, jag planerar en framtid utan honom och jag hoppas typ att han ska fucka upp igen så att jag har en anledning att gå.
En annan del av mig är så kär i honom, han är min första kärlek. Vi träffades när jag var väldigt ung o han är den enda killen jag varit med.
Har någon annan levt med ett sexmissbruk eller levt med någon som haft ett sexmissbruk? Kan det bli bättre eller borde jag ge upp 100%?