• Anonym (?????)

Drogsreeningen med salivprov visade fel, hur är det möjligt?

Jag äter Oxycontin, Stesolid och Zolpidem.  Dom två förstnämnda syntes inte på testet och är osäker på om den sistnämnda syntes, Jag har dessa på recept och äter dom dagligen. Hur är det möjligt att det inte syntes på testet???

• Svar på tråden Drogsreeningen med salivprov visade fel, hur är det möjligt?
  • Anonym (A)

Det beror ju på helt vilket prov som tagits!!

• Anonym (?????)
    Anonym (A) skrev 2021-11-08 17:25:26 följande:

Det beror ju på helt vilket prov som tagits!!

Dom testade för allt.
  • Anonym (A)
    Anonym (?????) skrev 2021-11-08 17:33:27 följande:
    Dom testade för allt.
    Tvivlar på det... Finns hur många slags droger som helst i världen. De testade antagligen för de vanligaste bara. Men ändå konstigt att det inte syntes. Ville du åka fast eller.....?
  • Anonym (E)

De har inte uteslutit dessa från svaret för att du redan berättat att du går på dom?

• Anonym (A)
    Anonym (E) skrev 2021-11-08 17:39:09 följande:

De har inte uteslutit dessa från svaret för att du redan berättat att du går på dom?

Mm tänkte nåt liknande
  • Anonym (?????)
    Anonym (A) skrev 2021-11-08 17:37:42 följande:
    Tvivlar på det... Finns hur många slags droger som helst i världen. De testade antagligen för de vanligaste bara. Men ändå konstigt att det inte syntes. Ville du åka fast eller.....?
    Vadå "åka fast"?! Frågan är så dum att jag inte ens kommer att besvara den!

Dom testade garanterat för opiater och benzo trots att jag har det på recept. Det var en slentrianmässig drogscreening. Jag är INTE någon knarkare.
  • Anonym (?????)
    Anonym (E) skrev 2021-11-08 17:39:09 följande:

Nej sköterskan sade att dom inte syntes på testet. Jag tar medicinerna dagligen.
  • Anonym (A)
    Anonym (?????) skrev 2021-11-08 17:50:14 följande:
    Vadå "åka fast"?! Frågan är så dum att jag inte ens kommer att besvara den!

Dom testade garanterat för opiater och benzo trots att jag har det på recept. Det var en slentrianmässig drogscreening. Jag är INTE någon knarkare.
    Nej den är inte alls dum. Du sitter online och gnäller om att dina mediciner inte ger utslag på drogtestet. Inte helt vanligt med såna reaktioner.
  • Anonym (?????)
    Anonym (A) skrev 2021-11-08 18:06:09 följande:
    Nej den är inte alls dum. Du sitter online och gnäller om att dina mediciner inte ger utslag på drogtestet. Inte helt vanligt med såna reaktioner.
    Ska jag tycka att detta är normalt? Klart som fan jag reagerar!
  • Glinda från Oz

Blodprov är säkrare, de gjorde troligtvis bara ett snabbtest och du vet inte vilka droger de testade för. 

• Anonym (?????)
    Glinda från Oz skrev 2021-11-08 18:33:13 följande:

Blodprov är säkrare, de gjorde troligtvis bara ett snabbtest och du vet inte vilka droger de testade för. 

Du påstår saker som är tvärtom vad jag har skrivit!

Svar på tråden Drogsreeningen med salivprov visade fel, hur är det möjligt?