Arrangerad relation
Ja det är nog bättre än att skaffa barn med en sån kille som dina ex.. jag fick barn med en kriminell/ missbrukar kille det och nu är jag helt ensam med dottern och tror verkligen det är bäst så. Exet har träffat henne flera gånger när jag är med (fast nu var det ett tag sen) men aldrig haft henne ensam , han har barn med en annan tjej också nu som han bor med.
För mig var det väl inte så mycket att jag bara tände på kriminella killar men jag jobbade som strippa och var inte riktigt guds bästa barn själv när jag var yngre om man säger så.. så då blev det lättare att träffa såna killar än ?bra? killar. Har lite svårt att förstår varför tjejer som har det ordnat själva aktivt väljer att träffa såna killar faktiskt..
Nu väntar jag barn med en kille som har varit strulig (festat mycket) men inte kriminell och nu har han börjat på ett bra jobb och skärpt till sig.. och han kommer vara med i bilden 100% med vårt barn (och är en bra bonuspappa till min dotter). Fast det är absolut inte ett arrangerat förhållande utan vi var inte ens riktigt tillsammans när jag blev gravid ..
Så ja , om du inte är beredd att vara helt ensam med eventuella barn är det nog bättre att träffa en skötsam kille än en kriminell kille.. Sen finns det ju mellanting också.. som han jag träffar nu t.ex. Och du skulle säkert kunna hitta en ?bra? kille som du faktiskt är kär i och verkligen tänder på?
Sen kanske du skulle försöka fundera på varför du bara tänder på kriminella killar för det låter ju inte jättehälsosamt..