• Lizzavillbliförälder

Ont i början?

Hej! Jag har en sådan mensvärk haft i typ snart 2 veckor den kommer och går, men vissa dagar kan den hålla i sig, är så orolig, det är första gången jag är gravid och vill att allt ska gå hela vägen, vill ju ha min bebis ????, tog ett graviditetstest hos en barnmorska i fredags och då räknade hon från sista mensens första dag och enligt deras räknesätt så är jag i vecka 4. Men inte fått någon niblödning heller, inga ömma bröst, dock väldigt illamående på nätter/mornar samt väldigt trött

• Svar på tråden Ont i början?
  • Ebo88

Jag är gravid i v13+1 och det här är min 4e graviditet. Eller ja, 5e men jag fick ett ma i v.9 vid tredje graviditeten.

Jag har alltid haft mensvärk fram och tillbaka. Vissa dagar men än andra, ibland ihållande och ibland släpper det fort. Jag har också blött under 3 graviditeter (4 med mitt ma) senast denna graviditet så blödde jag från v.8+6 tills bara för förra veckan sen. Symptom har kommit och gått men denna graviditet har dom tyvärr inte gått utan extremt illamående och ömma bröst har vart kvar sen dag 1 men inte de andra gångerna.

Svar på tråden Ont i början?