Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Symtom

Nej, hcg stiger inte normalt vid MA. Det vet jag den bittra vägen. Hade nämligen tagit hcg-prov som visserligen steg, men det blev MA ändå i v.14. Jag tog hcg vid den graviditet som faktiskt ledde till barn också och när jag jämförde siffrorna såg jag att jag konstant legat i det absolut lägsta intervallet då när jag fick MA. Jag låg mycket högre då det gick vägen. 

Hur som... Jag har haft få symptom före v.7. Lite molvärk, men aldrig varje dag. Lite kissnödig. Lite hungrig. Lite trött. Faktiskt så lite symptom att jag blivit chockad v.6 när jag fått veta att jag varit gravid. Illamåendet kom v.9 med första och v.7 med andra. Sen ungefär tusen andra krämpor vad tiden led.  

• Jag är bara jag
    Goose01 skrev 2021-11-14 19:09:29 följande:
    Med normalt menade jag att mitt hcg dubblats på 48h som det ska. Jag ligger nog i mitten av referensintervallet tror jag för vad som är normalt vid min vecka. Hade 16000 när jag va i v 6+0. Jag har typ inget molvärk över huvud taget. Eventuellt lite ca var 4e dag..är som oroar mig. Hade mycket mer ont i v4 än nu..
    Ja, jag förstod att du menade så vilket ju är bra. Jag tog varannan vecka. Jag hade verkligen inte ofta molvärk och väldigt diffust. En kompis till mig hade som absolut enda symptom i flera månader utebliven mens. Så alla varianter kan vara helt normalt. {#emotions_dlg.flower}
  • Jag är bara jag
    Goose01 skrev 2021-11-14 20:01:26 följande:
    Åh tack..känns mycket bättre nu! Får se vad ultraljudet visar om två veckor!
    Jag håller en tumme. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Symtom