vem betalar på dejt?
Jag är inte intresserad av en kvinna som förespråkar gammaldags könsroller. Inte seriöst intresserad iallafall. Är det en bimbo jag bara vill knulla däremot tar jag notan.
Jag är inte intresserad av en kvinna som förespråkar gammaldags könsroller. Inte seriöst intresserad iallafall. Är det en bimbo jag bara vill knulla däremot tar jag notan.
Vilken idiot. Usch så avtändande!
Det sexigaste som finns är när män är gentlemän och betalar på dejterna.
Riktiga män betalar, så är det bara :)
Ett tips, vill du att kvinnor ska bli mer intresserade av dig så betala på dejterna. Det är alltid ett plus. Finns såklart undantag men de flesta kvinnor uppskattar att bli bjudna, det visar att han tycker att hon är värd att skämma bort.
Haha. Detta handlar ju om något helt annat. Men att du tycker så får stå för dig. Att du inte är intresserad av kvinnor som mig bryr jag mig inte om då vi aldrig kommer dejta ändå. Jag är inte intresserad av att dejta omanliga män/snåljåpar.
Minst två personer betalar på en dejt. Är man fler så blir det väl fler.
Jag förstår inte varför alla dessa kvinnor som kallar sig moderna och feminister helt plötsligt går med på medeltida värderingar så fort det kommer till dejting? Varför är det ok att mannen visar att han kan köpa er? Det är ju därför han "ska betala", för att visa era pappor att han har tillräkligt med pengar.
Det verkar vara väldigt känsligt för dig att andra väljer att göra på ett annat sätt än dig. Vissa vill inte att kvinnor och män ska vara likadana, många finner det väldigt avtändande. Låt andra göra som de vill, du har inte med det att göra.
Och du, du förlorar inte dina rättigheter bara för att du visar stake och bjuder en kvinna på dejt, lovar :) det är bara ett plus om du gör det.
Så som du resonerar så förstår jag om kvinnor inte vill dejta dig.
Jag tycker också mannen ska bjuda på första dejten. Handlar ju knappast om pengar utan liksom HYFS och STIL!? En småsnål liten gubbe träffar man bara EN gång.
Inte då. Du ringer nog och vill ha en andra dejt! SUCK.