vem betalar på dejt?
Vill jag känna mig kvinnlig kollar jag vad jag har mellan benen.
Den som föreslår dejt betalar, känner jag. Skulle kännas jättekonstigt om jag föreslog en middag och så ska den andra betala.
Vill jag känna mig kvinnlig kollar jag vad jag har mellan benen.
Den som föreslår dejt betalar, känner jag. Skulle kännas jättekonstigt om jag föreslog en middag och så ska den andra betala.
Håller med där. Ska man bjuda sin fru? Eller var och en betala själv? När man är gift? Jag fattar inte det.
Ska vi gå ut och käka ikväll gubben min? Nej gå själv du gumman för jag har inte råd...
Fast jag har bara varit gift en gång och ekonomin var gemensam. Så hur det funkar med separat vet jag ju inte.
Riktiga män betalar, så är det bara :)
Ett tips, vill du att kvinnor ska bli mer intresserade av dig så betala på dejterna. Det är alltid ett plus. Finns såklart undantag men de flesta kvinnor uppskattar att bli bjudna, det visar att han tycker att hon är värd att skämma bort.
Ja precis. Män betalar på dejten. Det handlar om manligt och kvinnligt. Män tänder på kvinnlighet och kvinnor på manlighet. Det är manligt att betala på dejten. Ska kvinnan betala, eh... blir ju bara så konstigt! Ska kvinnor klä upp sig som män och tvärtom också eller om vi ska byta på rollerna. Ska män börja sminka sig och ha urringat? Sen om kvinnan verkligen bjuder ut mannen så klart det känns mer rätt att kvinnan betalar.
Antingen betalar jag som Man när vi äter ute och sitter i en bar och man får bjuda på drinkar, träffar man däremot en femenist som ska hålla på och betala för sig själv, då får man ju som Man lämna ett par rödingar på nattduksbordet efter sex, så man gjort rätt för sig, svårare än så är det inte.