Inlägg från: Anonym (Oj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj)

vem betalar på dejt?

Anonym (Mannen) skrev 2021-11-16 00:53:52 följande:
    Jag hade känt mig okvinnlig och förnedrad om mannen bad mig swisha efter maten. Vad är det för oförskämt beteende!
    Du borde se över din självkänsla om en sådan liten grej får dig att vackla i din kvinnlighet.
  • Anonym (Oj)

Män som tror de kan köpa en med middag eller drinkar, nej tack. Har betalat för både mig själv och även för väninnor som suttit som panelhönor och väntat på att någon man ska komma förbi och bevisa att de är värda 100kr Obestämd

• Anonym (Oj)
    Anonym (Krona) skrev 2021-11-17 17:15:12 följande:
    Ja precis. Män betalar på dejten. Det handlar om manligt och kvinnligt. Män tänder på kvinnlighet och kvinnor på manlighet. Det är manligt att betala på dejten. Ska kvinnan betala, eh... blir ju bara så konstigt! Ska kvinnor klä upp sig som män och tvärtom också eller om vi ska byta på rollerna. Ska män börja sminka sig och ha urringat? Sen om kvinnan verkligen bjuder ut mannen så klart det känns mer rätt att kvinnan betalar.
    Aldrig haft något problem med att män inte tänder på mig faktiskt Flört Har aldrig varit med om att en man inte vill ha fler dejter oavsett vem som betalat
Svar på tråden vem betalar på dejt?