Inlägg från: Anonym (Nylon kontrast) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nylon kontrast)

Nylonstrumpor idag

Behöver hjälp. Ni verkar ha full koll på alla slags nylonstrumpor och det är imponerande. Jag älskar att se min fru fötter i nylonstrumpor. Bara en hake. Det ska vara med förstärkt tå, sula och häl. Det ska gå att se tårna så lite som möjligt igenom förstärkningen. Typ kontrast. Hon bär nylonstrumpor i stort sett hela tiden, så jag är lyckligt lottad. Söker knästrumpor, strumpbyxo, stay-up bara de är bra på fötterna😀
    Tacksam för tips

Tack för snabbt svar. Dessa har hon men passar inte så ofta att ha utanför hemmet😀
    Jag var nog lite otydlig. Svarta, bruna eller annan vardaglig färg bara de inte syns igenom förstärkningen. Knästrumpor eller strumpor vilket som.Skickar med en bild  Dessa strumpbyxor är bäst men finns bara i en s storlek så de passar inte så bra 👍

Anonym (Ettan) skrev 2023-07-26 17:02:18 följande:

Ettan dressar upp och instämmer i det här med förstärkningar. För egen del gillar jag en flash av byxdelen. Men jag är också så gammal att jag vuxit upp i en tid när flickor och kvinnor oblygt flashade förstärkta hälar i trätofflorna, som var högsta mode på - 70 och början av - 80. På den tiden var det svårt att undvika. Samtliga svenska märken hade förstärkta hälar även i 15 denier. Ville man inte ha hälblaffa

fick man köpa flerpack skräpstrumpor( import). Sen kom toeless, sheer- to- waist och andra försök att till varje pris dölja att man använde strumpbyxor.

Dagens färg är Espresso, modefärg hösten 1974.
    Eggande som bara den. 

Snyggt. Var har du köpt dessa?
Svar på tråden Nylonstrumpor idag