Nylonstrumpor idag
Inte intresserad. Bär bara tjocka mörka strumpbyxor som har noll appeal på det sättet. Tänker praktiskt och vad som känns mest bekvämt att bära.
Inte intresserad. Bär bara tjocka mörka strumpbyxor som har noll appeal på det sättet. Tänker praktiskt och vad som känns mest bekvämt att bära.
Har också börjat använda stay ups mer. Då jag nästan alltid klär mig i klänning eller kjol, blir det alltid nylonstrumpor till. Visserligen övervägande strumpbyxor (20den) men allt oftare stay ups. De senaste, jättesnygga och sköna från Calzedonia.
Bara dyrt och onödigt.

Man kan tycka de är snyggt ändå fast de sitter på en man
Har dålig koll på denier hur de funkar

De finns där hela tiden, även mitt i bruset och brisen under en dag i stan. Ibland bara slumpar det sig så att hon står där framför dig i kön t övergångsstället.
Givetvis hade man gärna velat veta varför, men lika givetvis frågar man inte. Och säger inget heller.
Det får räcka med att ögonen tåras av synintrycket.
Det är så oändligt mycket viktigare för (de flesta) kvinnor än män att vara hela och rena och ta sig bra ut. Somliga ger sig inte förrän de hittat rätt nyans.
Vissa tycks vara födda till ett liv i kjol, dräkt eller klänning.
Sen är det precis lika viktigt för er män att vara hela och rena. Kvinnor gillar knappast några slashasar med luffarstil direkt.
Själv föredrar jag män som inte besvärar en med en massa skumma klädfetischer.
En bild på undertecknad.
Mvh Sam