Nylonstrumpor idag
Dags för en bild igen...
Trevlig grå nyans, kombinerad med svart pumps.
Dags för en bild igen...
Trevlig grå nyans, kombinerad med svart pumps.
Idag. Extremt glänsande men däremot är de inte så sköna när man gnuggar benen. Nästan som sandpapper.
Hade andra igår som är halvglänsande men väldigt mycket skönare, halkiga och kylande av vinden när man går
Klassiska pumps kompletterar mönstrad strumpa på mina ben
idag
/ Sam
Stayups är ju alltid en favorit som funkar klockrent om man tycker det känns instängt med strumpbyxor. I kombination med klackar är stayups svårslaget.
På bilden nedan bär jag klassisk nylon och klassisk pumps och stortrivs i vanlig ordning. Men visst, 10 cm stilett klackar är ju inget jag heller kan gå i jättelänge utan att bli trött i fötterna. Men vad gör man inte för att få njuta av att känna sig elegant och sensuell.
Det är snyggt med nylonstrumpor men jag blir väldigt svettig i dom. Det blir instängt och har även fått svampinfektion av att ha strumpbyxor. Har ofta leggings istället under kjol och klänning eller strumpbyxor i bomull. Har också slutat med högklackade skor för dom har förstört mina fötter. Har ballet flats på jobbet.
men den här tråden är väldigt inspirerande, ska köpa ett par riktigt glansiga nylon strumpbyxor och överraska min man.
Nylonstrumpor. Javisst såklart. Jag önskar trevlig helg med vanlig svart 20 den semishine nylon under riktigt tight sittande stretchleggings i glansigt veganläder... 

Påskhälsning...
/ Sam