Nylonstrumpor idag
Behöver hjälp. Ni verkar ha full koll på alla slags nylonstrumpor och det är imponerande. Jag älskar att se min fru fötter i nylonstrumpor. Bara en hake. Det ska vara med förstärkt tå, sula och häl. Det ska gå att se tårna så lite som möjligt igenom förstärkningen. Typ kontrast. Hon bär nylonstrumpor i stort sett hela tiden, så jag är lyckligt lottad. Söker knästrumpor, strumpbyxo, stay-up bara de är bra på fötterna😀
Tacksam för tips

Tack för snabbt svar. Dessa har hon men passar inte så ofta att ha utanför hemmet😀
Jag var nog lite otydlig. Svarta, bruna eller annan vardaglig färg bara de inte syns igenom förstärkningen. Knästrumpor eller strumpor vilket som.Skickar med en bild Dessa strumpbyxor är bäst men finns bara i en s storlek så de passar inte så bra 👍
Vita stayups...

Dagens bild - mina sträckta vrister...
/ Sam

Dagens bild - mina sträckta vrister...
/ Sam
Har också börjat använda stay ups mer. Då jag nästan alltid klär mig i klänning eller kjol, blir det alltid nylonstrumpor till. Visserligen övervägande strumpbyxor (20den) men allt oftare stay ups. De senaste, jättesnygga och sköna från Calzedonia.

28 grader varmt idag.
Såg en medelålders kvinna på stan i tunna hudfärgade nylonstrumpor...
Nylonstrumpor på sommaren?
Visst förekommer det att det bärs även sommartid även om det oftast handlar om varma hudtoner då. Här ett undantag!

En bild på undertecknad.
Mvh Sam