Inlägg från: Anonym (Slickepott) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slickepott)

Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex?

Nu har jag inte läst hela tråden men - jag älskar oralsex både att få men framförallt att ge.
    Mitt ex hade inget emot att bli uppslickad i brygga varje gång vi hade sex men hon hade min kuk i munnen en gång på 14 år.
    Känns lite som snedbelastning. 
    Jag verkligen älskar att ge det men kräver inte att få men man kan ju tycka att det borde funka lite åt båda hållen liksom.
    Faktiskt var det en av anledningarna att jag dumpade. Varför ska bara jag ge?
    Hon var rätt trist i övrigt också.... lampan släckt och täcket på typ.....

• Anonym (Slickepott)

Verkar ibland som om kvinnor inte fattar att män inser att ni är olika ....
    Oralsex är fantastiskt om det utförs på rätt sätt. Kvinnor som män är olika där också.
    Har haft ex som kunnat komma multipelt, någon fler gånger med lite paus, någon med den största fontän jag sett. Min nuvarande kommer bara en gång i taget, hon är väldigt känslig.
    Är en ynnest att kunna få henne att komma.
    Får balansera alt men belöningen är att hon kommer.

• Anonym (Slickepott)
    Anonym (Kvinna, 35+) skrev 2021-11-18 21:43:37 följande:
    Alla är olika. Ca tio män har gått ner på mig och jag tycker inte det är ett dugg häftigt.
    Tråkigt om det är så. Jag har aldrig någonsin träffat en kvinna som inte uppskattat oralsex. En del mer och andra mindre men faktiskt har alla kommit av det.
    En eller flera gånger till och med ... alla är olika
  • Anonym (Slickepott)
    Guldnovan skrev 2021-11-18 21:54:31 följande:
    Jag har upplevt betydligt fler under mina 33 år som sexuellt aktiv och jag minns två som jag riktigt gillade. Trots det aldrig en orgasm.
    Alla är olika ... tydligen ... Som jag har upplevt det så har jag lyckats flest gånger med tungan, därefter med fingrarna och sedan med penetration eller med kombo av allt.
    I vissa fall med stimulation av bara bröst och det är så häftigt. Smeka och slicka så hon kommer av bara det .... mmmmm
    Är väl så att det funkar olika för alla, kan vi vara överens om det?
  • Anonym (Slickepott)
    Guldnovan skrev 2021-11-18 22:14:04 följande:
    Klart vi är överens, om du tror jag är emot dig så har jag varit otydlig. Jag säger hela tiden att det är olika för alla.

Jag får själv bröstorgasmer, de är något svagare än klitorisorgasm vid onani men helt klart ett rejäl skjuts i kroppen.

Tack för att du återkopplade
    Gillar bröstorgasmer också ... är ju ytteligare en väg till njutnig, haha
  • Anonym (Slickepott)

Skulle nog som sagt klara mig bättre av att ge snarare än att få.
    Klarar mig långt på att få smaka på  .....mmmmmmmm

Svar på tråden Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex?