Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Tryck över bröstet - ångest

Varför tror du att du ska få diagnos här?

Det kan vara alltmöjligt från cancer, infarkt och diverse läbbiga sjukdomar. Och det kan vara som du tror. Men vad hjälper det vad andra TROR?
    Vill du VETA eller vill du bara ha ett svar som du gillar oavsett om det är sant eller falskt?

Tycker du ska söka hjälp i psykiatrin och be att få KBT eller nåt för din hypokondri.

• Anonym (.)
    Anonym (......) skrev 2021-11-18 14:30:16 följande:
    Tänkte mer om någon upplevt samma sak. Därför frågade jag. Har sökt hjälp men hon tyckte jag skulle läsa några böcker. Vilket inte har hjälpt mig alls.
    Tror knappast att hon avfärdade dig med "läs några böcker".

Så du vill bara ha medhåll och inte få veta vad det är med andra ord.
    Okej. Du borde ha sagt det från början.
  • Anonym (.)
    Anonym (L) skrev 2021-11-18 14:51:15 följande:
    Vad bitter du är. Vaknat på fel sida av sängen?
    Så du påstår att du vet vad jag känner? Är du synsk och fjärrskådare?
    Men du vill tydligen bara bråka och provocera istället för att tillföra något i sak.

Sluta lägga dina känslor i knät på andra.
  • Anonym (.)
    Anonym (L) skrev 2021-11-18 15:19:41 följande:
    Precis som du skriver att du inser saker om ts så inser jag saker gällande dig. Svider det att höra sanningen?
    Du förstår inte sammanhanget eller innebörden av det jag skrivit.
    Jag förslår att du löser en massa korsord. Man tränar upp den analytiska förmågan på det sättet.
  • Anonym (.)
    Anonym (L) skrev 2021-11-19 03:26:55 följande:
    Det är du som angriper ts som person. Gå tillbaka och läs dina egna inlägg. Gör om, gör rätt.
    Lär dig skilja på sak och person. Gör om och gör rätt.
  • Anonym (.)
    Anonym (L) skrev 2021-11-19 12:16:28 följande:
    Du angriper ts som person och kommer med antaganden. Det är bara att läsa dina egna kommentarer om du inte tror mig.
    Det enda du gjort i tråden är att bråka och komma med personliga påhopp. Du visar övertydligt att ditt enda syfte är att få vara elak, ha taskig attityd och förstöra trådar.
    Anonym (L) skrev 2021-11-19 12:19:16 följande:
    Det har jag visst gjort, inlägg nio. Du däremot, du har bara varit bitter och försökt trycka till ts. Vi förstår att du säkerligen mår mycket dåligt och är osäker i dig själv men då är det bättre att söka professionell hjälp istället för att gå på oskyldiga människor på internet. Tyvärr verkar du sakna självinsikt så du förstår inte varför eller på vilket sätt du har varit otrevlig mot ts.
    Som sagt. Ditt syfte är bara att få förstöra och bråka. Är du nöjd nu när du lyckats?

Skämmes på dig.

Svar på tråden Tryck över bröstet - ångest