Inlägg från: Anonym (Din ensak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Din ensak)

Otrogen?

Det är faktiskt din ensak vem du ligger med. Har absolut ingen skyldighet att berätta det för ditt ex trots att ni fortfarande ligger. Var snarare ärlig och säg till ordentligt att det aldrig kommer bli något.

• Anonym (Din ensak)
    Anonym (Suck) skrev 2021-11-19 17:17:15 följande:

Så hon ska ligga med två personer regelbundet utan deras vetskap? Finns väl ett yrke för sånt. Hon vet mycket väl att de båda hade dumpat henne i samma sekund om de vetat vad hon håller på med.

Ja, hon har ingen skyldighet vad jag vet enligt lag att berätta för någon vem hon ligger med. Yrke? Tja, tar hon ekonomisk ersättning för dessa "tjänster" har nog hennes ex en fet faktura att betala innan det blir något mer.
  • Anonym (Din ensak)
    Anonym (Suck) skrev 2021-11-19 21:47:15 följande:

Enligt lag? Visste inte att detta var en rättegång. Jag utgår då från att det är helt okej att din man, sambo eller whoever får ligga med hur många andra kvinnor som helst samtidigt som han fortfarande är ihop med dig? Utan att berätta det för dig förstås. För det finns ju ingen lag som säger att han inte får göra det. Knäppt, ju.

Ne, men så som du lägger upp ditt resonemang kan man nästan tro att det är rättegång.

Ja, jag har flera partners och tillfälliga. Det samma med mina partners har tillfälliga som jag inte vet något om. Det fina med öppen polyami, ingen som säger till mig vad jag får göra och inte. Tycker inte alls det är knäppt utan känner mig fri.
  • Anonym (Din ensak)
    Anonym (Suck) skrev 2021-11-20 01:04:34 följande:

Jävla knäppgök. Sök hjälp.

Varför är du så elak?
Svar på tråden Otrogen?