• Anonym (Sprutnik)

Det här med mäns olika orgasmer...

En sak som slagit mig, är hur olika det kan kännas när jag kommer. Typ så här; 

Samlag, med sprut i fittan = helt ok, 6 på en 10-gradig skala. 
    Egen runk, 4 
    Avsugning = 8. Kan dock kännas nästan för intensiv. 
    Avrunkning = 5.
    Avrunkning med olja och ollonslick = 7-8. 
    Samlag, med sprut i analen = 7-8.
    Prostataorgasm = 10. 

Fler som känner den här skillnaden? 
    Fler som tycker att det kan kännas nästan för intensivt med att komma i munnen? 

Glömde jag någon orgasm?

• Svar på tråden Det här med mäns olika orgasmer...
  • Anonym (Sprutnik)

Ingen som har något att komma med i ämnet? Borde ju angå alla män.

• Anonym (Kille)

Jag har bara upplevt orgasm genom egen runk. Vet inte om det är så speciellt, vill mest få det klart för att dämpa eventuell sexlust som bubblar upp ibland. Har blivit ganska bra på att komma snabbt och effektivt.

• Anonym (Jz)

Vad är prostataorgasm?

• Anonym (Funderar)

Det som slagit mig är hur mycket uppladdningen spelar roll för hur orgasmen känns. Ett torrt samlag man typ tjatat sig till under täcket kl halv ett en vardag burkar blir rätt misslyckats. Hon kommer inte, min orgasm känns som en 2:a

En runk efter ett par timmars porrkonsumtion kan lätt bli en 10:a. På samma sätt blir ofta ett samlag efter att man hetsat upp sig ordentligt med en porrfilm oftast en klar 10:a.

Ett långt förspel där man verkligen fått se och njuta av kvinnans kropp innan man kommer, gärna med en intimstund med hennes fitta genom oralsex i bra ljus ger oftast den där tian.

Samlag med bra glid och ok förspel brukar bli en 6:a-7:a

Avsugningar beror också helt på hur upphetsad man är före.

• Anonym (Man)

Går inte att gradera och generalisera så där tycker jag. Det som spelar in är många faktorer.

1. Hur kåt du är

2. Kan donnan suga kuk? Det är en jävla skillnad att få en avsugning av nån som är talangfull och verkligen njuter av det.

3. Ett ONS eller frugan du knullat i 15år? Nytt är alltid mer upphetsande...ombyte förnöjer som man säger.

4. Direkt eller indirekt betalning? Direkt betalning är enligt mig mer upphetsande.

5. Vart ni är... Risken att bli påkommen i H&M provhytt ger garanterat kraftigare orgasm...

6. Bocka av ett nytt decennium... Jag har legat med tjejer från 60,70,80 och 90-talet...att plocka ett nytt decennium skulle krydda lite!

Orkar inte lista fler exempel, tror ni förstår min poäng... En runk kan vara allt från 0-10 beroende på...

• Anonym (Transflicka)

Instämmer med TS.

Men du glömde väl utvecklad analsex som kan ge mej 17 feminina squirt analorgasmer på en kväll.

Betyg 8-14 . 17gånger....

• Nipus81

Kan få mentala orgasmer som inte gör att jag sprutar! Dessa är väldigt sköna och hela kroppen skakar. Inget jag vill vara utan men ibland vill jag bara spruta också.

Kan även få orgasm genom att enbart stimulera mina bröstvårtor. Den blir också mental så att säga.

Svar på tråden Det här med mäns olika orgasmer...