Bf augusti 2022
Hittar ingen tråd för oss med bf i augusti så skapar en här där vi kan samlas! :) Själv har jag bf 6 augusti om allt går vägen, vågar inte riktigt tro att det är sant ännu.
Hittar ingen tråd för oss med bf i augusti så skapar en här där vi kan samlas! :) Själv har jag bf 6 augusti om allt går vägen, vågar inte riktigt tro att det är sant ännu.
Grattis :) jag var i v 5 (4+1) när jag plussade. Är nu i vecka 6 (5+3).
Jag har ganska mycket molvärk. Den kommer och går under dagen. Ingen stark värk, utan just molande, likt svag mensvärk. Ibland kan det hugga till lite. Tror det oftast är gas. Övriga symtom jag har är framför allt trötthet. Är oftast helt däckad vid klockan nio på kvällen, ibland tidigare. Ömma hårda bröst, stora vårtgårdar (någon annan som fått det? Känns lite ovanligt). Lite illamående ibland, t.ex när jag är hungrig eller törstig eller när jag ätit något som jag inte tycker är gott längre.
Märkte nu att Familjeliv verkar göra emojis till frågetecken?
Är det någon som vet om det är okej att använda gel mot muntorrhet, av märket flux när man är gravid?
Åh då är det inte bara jag som har molvärk då!:) Åh trött o illamående har jag igennkännsingsfaktor på! Mest besväras jag av att jag vaknar o mår illa på nätterna?. Konstigt? o ingenting smakar gott:/
Tycker sidan är lite svårnavigerad i mobilen. Finns det en app till familjeliv? Eller har ni startat upp någon FB sida???
Är det nån mer som fryser enormt mycket? Vanligtvis brukar jag svettas på jobbet men nu går jag runt med gåshud hela tiden hehe.. Jobbar dock där det vanligtvis brukar vara varmast så jag sätter på mig tjocktröja när jag måste till dom områdena där det är kallt :p
Bim idag så går in i vecka 5 (4+0). Så glad varje dag jag fortfarande är gravid. Har mått mer illa idag och haft lite mer ont i brösten. Det ilar också ner mot typ blygdbenet.
Sedan är jag sjukt trött. Men det kan även bero på utmattning. Gick hem från jobbet i tisdags och blev idag sjukskriven till 14 januari. Det trodde jag inte när jag gick till läkaren. Men det har nog gått längre än jag velat erkänna. Så nu blir det vila.
Åh då är det inte bara jag som har molvärk då!:) Åh trött o illamående har jag igennkännsingsfaktor på! Mest besväras jag av att jag vaknar o mår illa på nätterna?. Konstigt? o ingenting smakar gott:/
Tycker sidan är lite svårnavigerad i mobilen. Finns det en app till familjeliv? Eller har ni startat upp någon FB sida???
Är det nån mer som fryser enormt mycket? Vanligtvis brukar jag svettas på jobbet men nu går jag runt med gåshud hela tiden hehe.. Jobbar dock där det vanligtvis brukar vara varmast så jag sätter på mig tjocktröja när jag måste till dom områdena där det är kallt :p
Ja, jag fryser men det är också så himla kallt generellt. Jag frös även förra gången jag var gravid. Jag pratade med en läkare om det då som sa att det låter som en reaktion på hormonerna. Kan vara bra dock att kolla sköldkörteln också. Det kan nog mvc hjälpa till med. Jag har kollat för någon vecka sedan, och tror det var normalt.
Grattis :) jag var i v 5 (4+1) när jag plussade. Är nu i vecka 6 (5+3).