• Anonym (Gubbe med en fråga)

Frugan är på distans, ska man använda leksaker för släcka lusten?

Hej alla detta är mitt första inlägg på sidan, har själv sett all hjälp ni kan ge så hoppas ni kan hjälpa mig denna gång?
    Min fru har sedan två veckor rest iväg på en arbetsresa med en kollega och våran kontakt har varit väldigt kort och sällan. Hon verkar ha det trevligt för hon lägger ut soliga bilder med honom i Spanien och jag önskar att kunnat vara där med de två. Själv sitter jag fast med hennes son på 12 år som kräver all min uppmärksamhet i våran lilla tvåa. 
    Som sagt har lusten börjat växa under dessa långa veckor och har börjat bli outhärdligt och jag vet inte vad jag ska göra med det utan något sätt att släppa på trycket. Att göra det för hands känns fel efter våran långa relation och mina handleder är även ganska trötta efter mycket arbete vid skrivbordet. Så jag tänker först och främst om det är fel om jag tillfredsställer mig själv utan att min är närvarande eller vet om det överhuvudtaget. Följdfrågan blir då vad jag ska köpa för "leksak" typ en docka eller en gummislang eller liknande? Hur ska det se ut när frugan kommer hem, hon kommer ju tro att jag inte gillar henne längre?
    Vad ska jag göra tycker ni? Svara snälla.

• Svar på tråden Frugan är på distans, ska man använda leksaker för släcka lusten?
  • Anonym (Ensamseglare)

Men det är väl klart att du kan tillfredställa dig själv! 

Du kan ju involvera frun med sms/mms, lite närmanden och se om hon hakar på och skickar sexiga sms/mms tillbaka till dig, sedan kan det ju uvecklas med videos till varandra... Annars är det väl bara att köra på helt egen hand, inget konstigt med det tänker jag.

Hur ha rni gjort med leksaker innan? Vart förvarar frun sina? Visar hon det för dig?  Jag tänker att även om är ett par så har man rätt till litet eget privatliv också med sig själv. Givetvis inget som är sårande för den andra eller otrohet men lite självtillfredställelse förgyller tillvaron

• Jonnynilsson
    Anonym (Gubbe med en fråga) skrev 2021-11-23 10:42:44 följande:

Hej alla detta är mitt första inlägg på sidan, har själv sett all hjälp ni kan ge så hoppas ni kan hjälpa mig denna gång?
    Min fru har sedan två veckor rest iväg på en arbetsresa med en kollega och våran kontakt har varit väldigt kort och sällan. Hon verkar ha det trevligt för hon lägger ut soliga bilder med honom i Spanien och jag önskar att kunnat vara där med de två. Själv sitter jag fast med hennes son på 12 år som kräver all min uppmärksamhet i våran lilla tvåa. 
    Som sagt har lusten börjat växa under dessa långa veckor och har börjat bli outhärdligt och jag vet inte vad jag ska göra med det utan något sätt att släppa på trycket. Att göra det för hands känns fel efter våran långa relation och mina handleder är även ganska trötta efter mycket arbete vid skrivbordet. Så jag tänker först och främst om det är fel om jag tillfredsställer mig själv utan att min är närvarande eller vet om det överhuvudtaget. Följdfrågan blir då vad jag ska köpa för "leksak" typ en docka eller en gummislang eller liknande? Hur ska det se ut när frugan kommer hem, hon kommer ju tro att jag inte gillar henne längre?

Runka.
  • Anonym (Herrn)

Hon tillfredsställer sig nog med den hon reser med så varför skulle du inte få tillfredsställa dig på valfritt sätt?

• Anonym (Sicko)

Dags att ta din medicin Josef
  • Anonym (Carinata)

Haha det var ett bra försök.

Reser med manlig arbetskamrat. Ska de inte jobba?

Nu har haft en lång relation. Hon har son på 12.

Ni bor i en tvåa.

Du jobbar så hårt vid skrivbordet så du får ont i handlederna så du inte kan runka.

Törs inte och är döende av kåthet efter 14 dagar.

Vill ha tips på runkverktyg.

Kör det gamla beprövade tricket. Ta en termos och fyll med varma kokta makaroner. Klipp itu en disksvamp och fäst i hålet. Skvätt på lite matolja och sedan kör du.

Eller beställ en äppelpaj via Fodora.

• New  Dawn
    Anonym (Sicko) skrev 2021-11-23 13:26:12 följande:

Dags att ta din medicin Josef

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anton Chigurh

Jadu, guubben, det här var i sanning en spännande, och framför allt, intressant frågeställning...

MEN, jag misstänker i och för sig att för gubbar och liknande här på FAMILJELIV (och övriga världen också för den delen) så brukar problemet vara det omvända. Alltså att ett intensivrunkande utav guds nåde orsakar förslitningsskador i handlederna. Med ALLT vad det innebär av....hinder, för diverse skrivbordsarbete.

Nåväl, till frågeställningen:

Svar: Cykelslang. En trång cykelslang.

Det torde vara optimalt. Faktum är att jag blev jävligt sugen på att testa detta själv. Således kommer jag senast under morgondagen montera upp en cykelslang i dörröppningen in till köket. Och nästa gång min gudomliga Gumma är och handlar mjölk. Så kommer jag köra på utav helvete i nyss nämnda gummislang.

Återkommer med en detaljrik recension före julafton. Angående resultatet.

Mvh. Broder Anton.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Limpo

En författare jag mins inte namnet skrev om onani för män. Köp ett paket köttfärs gör lagom stort hål beroende på kukstorlek. Slå i två råa ägg sedan är det bara att åka. Har inte provat själv men ser fram emot recensioner.

• Anonym (glädjedödaren)
    Limpo skrev 2021-11-29 17:02:34 följande:

En författare jag mins inte namnet skrev om onani för män. Köp ett paket köttfärs gör lagom stort hål beroende på kukstorlek. Slå i två råa ägg sedan är det bara att åka. Har inte provat själv men ser fram emot recensioner.

fördelen är att köttfärspaketet inte är otroget som frun är med sin älskare på resan. Jag skulle hålla mig till köttfärs hädanefter om jag var som du.
Svar på tråden Frugan är på distans, ska man använda leksaker för släcka lusten?