Frugan är på distans, ska man använda leksaker för släcka lusten?
Hej alla detta är mitt första inlägg på sidan, har själv sett all hjälp ni kan ge så hoppas ni kan hjälpa mig denna gång?
Min fru har sedan två veckor rest iväg på en arbetsresa med en kollega och våran kontakt har varit väldigt kort och sällan. Hon verkar ha det trevligt för hon lägger ut soliga bilder med honom i Spanien och jag önskar att kunnat vara där med de två. Själv sitter jag fast med hennes son på 12 år som kräver all min uppmärksamhet i våran lilla tvåa.
Som sagt har lusten börjat växa under dessa långa veckor och har börjat bli outhärdligt och jag vet inte vad jag ska göra med det utan något sätt att släppa på trycket. Att göra det för hands känns fel efter våran långa relation och mina handleder är även ganska trötta efter mycket arbete vid skrivbordet. Så jag tänker först och främst om det är fel om jag tillfredsställer mig själv utan att min är närvarande eller vet om det överhuvudtaget. Följdfrågan blir då vad jag ska köpa för "leksak" typ en docka eller en gummislang eller liknande? Hur ska det se ut när frugan kommer hem, hon kommer ju tro att jag inte gillar henne längre?
Vad ska jag göra tycker ni? Svara snälla.