Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

    Julklappstips

    Anonym (Dejt) skrev 2021-11-24 08:03:21 följande:

    Jag dejtar en man på ca 35 år som är ganska lugn. Han gillar att promenera, cykla, titta på serier osv. Han är väldigt omtänksam och kommer ge nåt fint till mig. Vad ska jag ge honom?


    En filmbox som ni kan titta på tillsammans? En fitbit?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (konstnoob) skrev 2021-11-24 10:25:48 följande:

    Jag vill ge min flickvän saker till hennes stora intresse, som är teckning. Hon har tyvärr en sjukdom och teckningen är just nu det som ger henne störst glädje, Bara det att jag är totalt noob på det där med teckning, och pennor och färger och papper och allt sånt. Det finns inte heller någon pysselaffär eller så då vi bor i en mindre håla så jag kan inte fråga någon på plats. Är det någon här som kan något om sånt? Träpennorna hon har nu är något sett från akademibokhandeln som honköpte för att de var på den billigare sidan då hon har ont om pengar pga sjukskrivning och hon klagar på att de inte bländar? Jag vet inte riktigt vad det betyder. 

    Någon som har ett tips?


    Blending är att de inte smälter ihop som de ska, kan man säga. Kan du inte åka till närmaste storstad och fråga i en pysselbutik där? Eller om det finns en Akademibokhandel.
Svar på tråden Julklappstips