• Anonym (Småprat)

    Bodycontact

    Någon som testat kontaktannonssidan Bodycontact?

    Är det bara runkare där eller kan man hitta en hel och ren kk?

    Något fuffens med prostitution, bedragare eller annat?

    Vad har ni för erfarenheter?...

    Nyfiken på kk...????

  • Svar på tråden Bodycontact
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Blandat) skrev 2021-11-25 00:22:50 följande:
    Men vänta...det är svårt nog att hitta en person som funkar för både män och kvinnor. Varför gör du det ännu svårare och söker två? Då är ni tre personer som ska funka? Tror du vi söker män två och två? Varför nämna att du har vibratorer? Det blir ju bara konstigt...det är mannen jag vill ha främst.

    Och nej BC är inte bara för kinks.

    Jag tror omedvetet gör så att du ska misslyckas för då får du rätt i din tes att det är kört och att kvinnor har för stora krav.

    Avslutet om kvinnors sexliv på hemmet var bara löjligt.
    +1
  • parnordqvist
    Anonym (Blandat) skrev 2021-11-25 00:22:50 följande:
    Men vänta...det är svårt nog att hitta en person som funkar för både män och kvinnor. Varför gör du det ännu svårare och söker två? Då är ni tre personer som ska funka? Tror du vi söker män två och två? Varför nämna att du har vibratorer? Det blir ju bara konstigt...det är mannen jag vill ha främst.

    Och nej BC är inte bara för kinks.

    Jag tror omedvetet gör så att du ska misslyckas för då får du rätt i din tes att det är kört och att kvinnor har för stora krav.

    Avslutet om kvinnors sexliv på hemmet var bara löjligt.
    Jag skrev det där med två kvinnor för att sticka ut lite, jag vet själv att det är svårt att få det att fungera. Tänkte att vibratorerna skulle locka om jag inte gör det. Men det blir ingenting. Det är väl inte så konstigt med tanke på åldern och ingen erfarenhet. Är överviktig också, det tröstäts alldeles för mycket. Har man boobs och ganska stor mage. Är trött och slut, deprimerad. Har vissa likheter med Stig Skandiamannen Engström i sättet, ser oftast ledsen ut, har gett upp. Är även arbetslös och har ingen framgång med jobb heller. Det ser ganska kärvt ut framöver. Det blir så här när man hamnade snett i ungdomen. Man får betala längre fram. 
  • Anonym (BC-man)

    Jag har funnits på BC av och till i ca tio år. Under dessa år har jag inte haft några problem att träffa sexpartners där. Har flera gånger dessutom blivit kontaktade av kvinnor, både äldre och (mycket) yngre än mig som vill ha sex. Lägg ner lite tid på en bra presentation, skriv trevliga intressanta meddelanden och börja inte fråga om hon vill knulla ikväll. Alla där vill ha sex, men det är lite som att ragga på krogen - du måste ha lite finess för att lyckas. Är 50+ och träffar nu ett par i min ålder, en tjej som är 40 och en som är 23, alla för endast sex. Ge inte upp, tänk däremot på hur du framställer dig.

  • OneOf

    BC är en lite speciell sida. Som man får ta lite för vad det är och lära sig att navigera. Finns där som par profil och visst det kommer en del idiot killar som inte fattar en sekund hur man för sig. 
    Men vi har också hittat både trevliga män och par där för träffar. Som en del skrivit att det beror mycket på hur man skriver. 
    Kan inte säga att vi träffat på nån prostitution alls faktiskt. 


    Skapa minnen
  • Anonym (Blandat)
    Anonym (Aa) skrev 2021-12-02 00:25:16 följande:

    Bara skit med alla dom där sidorna


    Varför tycker du det? Har du inte fått napp eller är det för att du träffat konstiga eller rent av de som bluffar?

    Det går ju inte bara säga att det är skit med alla sidor.

    De som inte fått napp brukar till slut kalla sidan för värdelös. Oavsett vilken det är.
  • Anonym (Aa)

    Hahah. Det är en stor bluff. Finns enklare sätt att träffa människor på.

  • Anonym (Blandat)
    Anonym (Aa) skrev 2021-12-02 16:12:06 följande:

    Hahah. Det är en stor bluff. Finns enklare sätt att träffa människor på.


    Frågar dig samma sak. Varför påstår du det? Har du inte fått svar eller har du blivit kontaktad av falska profiler?

    Jag var medlem. Var jag ochså bluff?
  • Anonym (Blandat)
    Anonym (Blandat) skrev 2021-12-02 16:20:15 följande:

    Frågar dig samma sak. Varför påstår du det? Har du inte fått svar eller har du blivit kontaktad av falska profiler?

    Jag var medlem. Var jag ochså bluff?


    Ni var samma profil ser jag nu.

    Varför har du den i inställningen?

    Jag träffade ett par, 5 män och den sjätte träffar jag ff efter ett år.

    Jag kan inte hålla med om att det är en skitsida och bluff.
  • Pippo06

    Har varit med i 9 år. Är man på 49 år. Har egentligen bara sökt par genom åren. Har kanske träffat ca 20 st par genom åren. Har inte varit aktiv i perioder dock.

    Som kille att söka en kvinnlig partner tror jag är svårt på bc, men par funkar bra. Men som andra har skrivit så får man lägga lite tid eller engagemang på sin sida. Även ta det lite soft om någon svarar. Inte rusa på och skriva enstaviga meddelanden Jag är dessutom noggrann att läsa profiltext på par jag skrivit till. Så jag får ett begrep om vi kan matcha. Ingen idé att söka om de söker en 25 åring t ex.

  • Anonym (Aa)

    Tyävrr finns det ingen vetenskapliga studie på mina uppgifter. Jag har haft många olika profiler under ca 3 års period, för att själv se hur det fungerar. Utan att ta kontakt med någon för att ha belägg för det jag nu skriver. Det är exakt samma personer som hör av sig till de olika profilerna. Samma tillvägagångssätt. jag har sett mönstret och att det är väldigt många falska profiler. Och det gäller många av just den här typen av sidor.

  • Anonym (Blandat)
    Anonym (Aa) skrev 2021-12-02 17:11:44 följande:

    Tyävrr finns det ingen vetenskapliga studie på mina uppgifter. Jag har haft många olika profiler under ca 3 års period, för att själv se hur det fungerar. Utan att ta kontakt med någon för att ha belägg för det jag nu skriver. Det är exakt samma personer som hör av sig till de olika profilerna. Samma tillvägagångssätt. jag har sett mönstret och att det är väldigt många falska profiler. Och det gäller många av just den här typen av sidor.


    Ok. Så du är en av de falska profilerna. Då kan vi ju bortse från din input.

    Din trovärdighet dog lixom nu.

    Min erfarenhet och mannen i inlägget ovanför, hur förklarar du det?

    Hur kan du påstå att sidan är bluff?

    Ljuger vi?
  • Anonym (Blandat)
    Anonym (Blandat) skrev 2021-12-02 17:21:22 följande:

    Ok. Så du är en av de falska profilerna. Då kan vi ju bortse från din input.

    Din trovärdighet dog lixom nu.

    Min erfarenhet och mannen i inlägget ovanför, hur förklarar du det?

    Hur kan du påstå att sidan är bluff?

    Ljuger vi?


    Männen, det var en till som hade goda erfarenheter.
  • parnordqvist

    Numera varnar webbläsaren att sidan inte är säker. Man bör nog inte besöka den mer, kanske. Sidan känns gammal, på något sätt. Uppdatera den eller lägg ner är mitt tips.

  • Tobben

    Jag har rätt goda erfarenheter av BC. Utan bc hade jag varit en hel del erfarenheter fattigare. 

  • Född1972

    Är medlem där, har varit det under något år. Har fått några svar ifrån kvinnor och par, men tyvärr har det inte resulterat i något. Är med i några andra nätsidor och tendensen är likadan överallt.
    Tyvärr är det väldigt svårt som man på sex/dejtingsidor.

  • MrGi27

    Har själv konto på BC sedan 2 år tillbaka och har inte haft någon lycka ännu. Har även konto på Lolitaz sedan 6 månader. Hoppas på att träffa någon seriös. Har testat några andra mindre seriösa sidor där man ser mer reklam än kontaktannonser.

  • Anonym (Funkar/yngre-man)

    Varit på besök i omgångar på BC, funkar bra att träffa folk där,prata med likasinnade och hitta vänner. 
    Träffat män i olika åldrar och även tjejer i 30-40 års åldern. 

    Det är lättare att få kontakt och till en träff med killar på bc om man söker sånt, jag som bi, runt 25 och "passiv" gick de ganska snabbt. 
    Helt okej möten.

    Svårare att hitta nån vettig tjej Mao. 
    Handen på hjärtat så gav det mer att träffa killarna, då tjejerna förväntade sig någon speciell behandling.(bara min åsikt)
    Medans vi killar bara ville ha rätt upp och ner sex. 

    Är man bara tydlig (och ärlig) vad man vill och inte skriver massa nonsens mitt i "kåtheten bakom skärmen" så blir träffarna oftast ganska avslappnade och du får det du vill ha - vice versa. 

    Men se till att ha kondom på, oavsett vilket håll du står på, better safe than sorry.

  • Tom Araya
    Anonym (Småprat) skrev 2021-11-24 16:57:03 följande:
    Bodycontact

    1. Någon som testat kontaktannonssidan Bodycontact?

    2. Är det bara runkare där eller kan man hitta en hel och ren kk?

    3. Något fuffens med prostitution, bedragare eller annat?

    4. Vad har ni för erfarenheter?...

    Nyfiken på kk...????


    1. Jag har testat.

    2. Det är blandat.

    3. Jag har inte sett sådant, men förekommer säkert i viss omfattning. Jag tror de är rätt bra på att rensa ut de som sysslar med "fuffens".

    4. Min erfarenhet som man är att det är svårt göra sig intressant i mängden och att få kontakt, antagligen p.g.a. fördelningen mellan män och kvinnor. Kvinnor får hundratals intresseanmälningar.
    Det krävs helt enkelt mer av en man.
    Som kvinna kan du få ett ligg över dagen, oavsett utseende.
  • Anonym (Biboy)
    Anonym (Funkar/yngre-man) skrev 2022-03-30 20:52:25 följande:

    Varit på besök i omgångar på BC, funkar bra att träffa folk där,prata med likasinnade och hitta vänner. 
    Träffat män i olika åldrar och även tjejer i 30-40 års åldern. 

    Det är lättare att få kontakt och till en träff med killar på bc om man söker sånt, jag som bi, runt 25 och "passiv" gick de ganska snabbt. 
    Helt okej möten.

    Svårare att hitta nån vettig tjej Mao. 
    Handen på hjärtat så gav det mer att träffa killarna, då tjejerna förväntade sig någon speciell behandling.(bara min åsikt)
    Medans vi killar bara ville ha rätt upp och ner sex. 

    Är man bara tydlig (och ärlig) vad man vill och inte skriver massa nonsens mitt i "kåtheten bakom skärmen" så blir träffarna oftast ganska avslappnade och du får det du vill ha - vice versa. 

    Men se till att ha kondom på, oavsett vilket håll du står på, better safe than sorry.


    Min erfarenhet är också att det är mycket enklare att hitta killar att träffa. Generellt är det nog så att killar har lättare för rena sexträffar än vad tjejer har. Det är ytterst få tjejer jag träffat som gått med på "pangpå". Alltså att man ses och har sex direkt på första träffen. Killar däremot har inga problem med att bara dyka upp och sätta på mig, eller bli avsugna, och sedan tacka för sig och gå.

    Oavsett upplägg tycker jag att det är huvudsaken att man är ärlig. 
Svar på tråden Bodycontact