Soft tampons
Letar soft tampons, någon som vet nån butik som säljer det? Vill ha det idag. Någon som testat dom vid sex?
Letar soft tampons, någon som vet nån butik som säljer det? Vill ha det idag. Någon som testat dom vid sex?
Hittade dem på Apotea när jag googlade:
www.apotea.se/joydivision-soft-tampons-10-st
Har inte testat dem själv, men de påminner lite om såna där p-svampar eller vad de hette som man hade förr. Det ska nog gå bra att ha sex med dem i.
Jag har testat en gång, var skitsvåra att få ur och då hade jag inte sex med den i. Kan tänka mig att det är ännu svårare att få ut om man haft sex med den i. Var inte snöre eller så i den jag använde.
Jag har testat en gång, var skitsvåra att få ur och då hade jag inte sex med den i. Kan tänka mig att det är ännu svårare att få ut om man haft sex med den i. Var inte snöre eller så i den jag använde.
Ok, jag har haft mellanblödningar konstant nu sen förlossningen, i 4 månader. Så det är lite jobbigt när man inte kan ha sex när man vill typ?. Så hade tänkt prova den. Men nu vet jag inte haha, ser också framför mig hur man får panik och inte får ut den ????
Köpte hem soft tamponger från Apotea men fick inte ens upp den i slidan. Stor och sträv, hjälpte inte att jag tog glidmedel på heller. Synd, för jag tyckte de verkade sköna.
Ok vad synd, men jag kanske ska ge det ett försök? ingen som har prövat dom och haft sex med en sån i? Den försvinner väl inte haha