Inlägg från: Glinda från Oz |Visa alla inlägg
  • Glinda från Oz

Hund på blocket

Ko2pa skrev 2021-11-29 19:14:14 följande:

Samma hände med en annan säljare på blocket. Vi hörde av mig till säljaren några minuter efter att säljaren hade lagt ut annonsen på blocket. Jag presenterade oss, säljaren skrev '' Hej, det lät ju väldigt bra:)  Vad är du mest intresserad av tik eller hane? ''.

Vi skrev att vi är mest intresserad av en tik. Säljaren hörde inte av sig på flera dagar. Vi skrev till säljaren och frågade frågor om valparna och då skrev säljaren att alla tikar är tingade.

Det roliga är att säljaren hade sett att jag hade skrivit att jag är intresserad av en tik, bara några minuter efter att jag hade skrivit det, SUCK!

Jag har aldrig sålt hund men en hel del katter. Det är inte som att sälja en möbel där man tar första personen som svarar. För mig är det viktigt att hitta rätt hem till rätt katt så jag svarar inte förrän jag fått några svar och då väljer jag ut de mest lämpade. Ibland blir folk bortvalda för att de lämnat för lite information, för att de bor helt fel mm Det behöver alltså inte vara något personligt.
Svar på tråden Hund på blocket