• Anonym (Anton)

    Låta min tjej vara med andra?

    Hej!

    Jag har ett litet dilemma. För några veckor sedan var jag och min tjej sedan två år tillbaka bjudna på ett bröllop till en annan stad. Det var riktigt fint organiserat och efteråt festades det rejält på hotellet där de flesta också övernattade. Vi lärde känna många nya, sköna personer och när småtimmarna kom så bestämde några av oss för att gå ner och bada bubbelpool. I början var vi några stycken men efter ett tag var det bara jag, tjejen och en annan kille kvar.

    Jag tänker inte gå in på detaljer men det slutade med att hon satt mellan oss och hade både min och hans kuk i varje hand samtidigt som vi turades om att kyssa henne. Vi insåg att vi inte kunde fortsätta där och flyttade upp festen till min och hennes rum där vi fortsatte ett bra tag.

    Dagen efter var det fullt upp med andra aktivitet så vi pratade aldrig om det. Även dagarna efter pratade vi inte om vad som hade hänt. Vi hade dock hur grymt sex som helst, mycket bättre än vanligt.

    Spola fram två veckor. Vi är ute med några kompisar och hamnar vid kvällens slut hemma hos en av dem. Till slut är det återigen bara jag, min tjej och en av mina bättre kompisar kvar. Vi är alla tre rätt bra berusade och det ena leder till det anra och vi båda killar ligger med henne samtidigt. Precis som på bröllopet är det en riktigt grym upplevelse och efteråt så är jag förvisso lite svartsjuk men stämningen är skojig och han berömmer henne hur underbart skön hon är och att jag måste vara världens lyckligaste kille vilket gör mig stolt. Säger även åt honom att han kanske kan bli best man på vårat bröllop varpå min tjej och han skrattar väldigt mkt.

    DÅ kommer frågan: Både jag och min tjej har verkligen njutit av båda gångerna och jag tkr det är riktigt hett att se henne med andra. Men jag kan inte undra om det verkligen är hållbart i längden? Hon är en helt underbar människa och jag är seriös med henne, är de då värt att kanske riskera förhållandet för såna upplevelser eller kan man ha ett stabil förhållande och fortsätta som vi gör?

  • Svar på tråden Låta min tjej vara med andra?
  • Tecum

    Det korta svaret är nej. Risken är överhängande att hon blir kär i någon av sina älskare, eller att du blir svartsjuk och att det förgiftar relationen och driver henne i armarna på någon annan.

    Å andra sidan finns det de som klarar det. Det beror på hur stabila ni är, graden av självkontroll, (att kunna avbryta om det blivit en vana men känns fel för den ene) vilken ålder ni är i (mogna par klarar det bättre) hur ni tänkt med barn i framtiden osv.
    Det är bara att välja, safea eller köra på.

  • Anonym (Nucum)

    Jag är av den åsikten att om ni båda är med på detta och tycker det är okej så kan ni fortsätta göra det. Så länge ingen tar skada eller blir tvingad till något så känner i allafall jag mellan vuxna människor komma överens om sådana saker - det är inte moraliskt fel att ligga med andra om det är överenskommet. Sedan finns en risk och det är väl att svartsjuka kommer in och förstör något så ni bör vara medvetna om detta och diskutera hur ni ska hantera det om det kommer.

    Ps. Jag tycker det lät som två väldigt trevliga tillfällen ni fått till. Har ni pratat om hur ni upplevt det själva? Vad tycker hon och hur känner du när någon knullar din tjej?

  • Anonym (Anton)
    Anonym (Nucum) skrev 2021-12-04 11:28:04 följande:

    Jag är av den åsikten att om ni båda är med på detta och tycker det är okej så kan ni fortsätta göra det. Så länge ingen tar skada eller blir tvingad till något så känner i allafall jag mellan vuxna människor komma överens om sådana saker - det är inte moraliskt fel att ligga med andra om det är överenskommet. Sedan finns en risk och det är väl att svartsjuka kommer in och förstör något så ni bör vara medvetna om detta och diskutera hur ni ska hantera det om det kommer.

    Ps. Jag tycker det lät som två väldigt trevliga tillfällen ni fått till. Har ni pratat om hur ni upplevt det själva? Vad tycker hon och hur känner du när någon knullar din tjej?


    Ja vi båda tyckte om det väldigt mkt. Hon tyckte att det var otroligt skönt att släppa loss och få uppmärksamhet av två killar och att jag var en av dem. Hon retades lite på skoj att de var kul att jag fick se på när en annan kille gjorde vad han ville med henne. Och ja, tycker ju samma sak som hon, fast måste ju vara ärlig och säga att jag blev lite svartsjuk vilket i sin tur gjorde att jag knullade henne hårdare vilket i sin tur igen gjorde det hela mycket bättre.

    Jag tror jag kan leva med det men är lite orolig att folk får reda på vad vi håller på med. Vill liksom inte att människor ska veta att jag delar med mig av henne till andra.
  • Anonym (Jazzy)

    Väldigt generös av dig TS att bjuda på din flickvän! Vilken utmärkt värd!

    Jag får knappt något att dricka hemma hos mina kompisar!

  • Tecum
    Anonym (Anton) skrev 2021-12-04 11:39:51 följande:
    Ja vi båda tyckte om det väldigt mkt. Hon tyckte att det var otroligt skönt att släppa loss och få uppmärksamhet av två killar och att jag var en av dem. Hon retades lite på skoj att de var kul att jag fick se på när en annan kille gjorde vad han ville med henne. Och ja, tycker ju samma sak som hon, fast måste ju vara ärlig och säga att jag blev lite svartsjuk vilket i sin tur gjorde att jag knullade henne hårdare vilket i sin tur igen gjorde det hela mycket bättre.

    Jag tror jag kan leva med det men är lite orolig att folk får reda på vad vi håller på med. Vill liksom inte att människor ska veta att jag delar med mig av henne till andra.
    En intressant fråga är om hon är okej med att du har andra, om ni t ex skulle bjuda  in ett par till sängen? Om inte riskerar det att bli en obalans i relationen. där hon kan göra som hon vill men  inte du.
  • Anonym (Pil)

    Önskar jag var din tjej. Jag och min kille har provat likande grejer men jag inser att det väldigt lätt blir komplicerat och fel. Upphetsande situationer kan i stunden kännas rätt, men helt fel efteråt.. TYVÄRR.

  • Anonym (Anton)
    Tecum skrev 2021-12-04 11:54:31 följande:
    En intressant fråga är om hon är okej med att du har andra, om ni t ex skulle bjuda  in ett par till sängen? Om inte riskerar det att bli en obalans i relationen. där hon kan göra som hon vill men  inte du.
    Hon sa att hon är okej med det, men det är ärligt talat inget jag är intresserad av haha
  • Anonym (Nucum)
    Anonym (Anton) skrev 2021-12-04 11:39:51 följande:

    Ja vi båda tyckte om det väldigt mkt. Hon tyckte att det var otroligt skönt att släppa loss och få uppmärksamhet av två killar och att jag var en av dem. Hon retades lite på skoj att de var kul att jag fick se på när en annan kille gjorde vad han ville med henne. Och ja, tycker ju samma sak som hon, fast måste ju vara ärlig och säga att jag blev lite svartsjuk vilket i sin tur gjorde att jag knullade henne hårdare vilket i sin tur igen gjorde det hela mycket bättre.

    Jag tror jag kan leva med det men är lite orolig att folk får reda på vad vi håller på med. Vill liksom inte att människor ska veta att jag delar med mig av henne till andra.


    Nä, där är vi med att vi båda är okej med att bjuda in andra killar som får knulla henne men att vi vill inte att detta ska komma ut till vänner eller bekanta.

    Låter som ni har det på rätt nivå i ett förhållande, att ni kan skratta och uppleva detta tillsammans. Kul att höra och att hon också är fine med det.
  • Anonym (Verkar vara modernt :))

    Det här med att kvinnan är med andra och snubben går igång på det verkar modernt nu. Var och varannan snusktråd handlar om det där.

    Jag tycker du skall vända frågan inåt istället för utåt: Varför tror du att du går igång på detta? Vad felas dig? Vad har gjort dig till en cuck?

    Och när du besvarat det försöka sluta med det, hitta ditt sanna jag igen, din självkänsla och din egen manlighet, för det där är stört.

  • Hotelliggaren
    Anonym (Verkar vara modernt :)) skrev 2021-12-04 13:27:30 följande:

    Det här med att kvinnan är med andra och snubben går igång på det verkar modernt nu. Var och varannan snusktråd handlar om det där.

    Jag tycker du skall vända frågan inåt istället för utåt: Varför tror du att du går igång på detta? Vad felas dig? Vad har gjort dig till en cuck?

    Och när du besvarat det försöka sluta med det, hitta ditt sanna jag igen, din självkänsla och din egen manlighet, för det där är stört.


    Har testat det och sänkte definitivt inte min manlighet. I mitt fall är det snarare så att jag skaffade en sidekick som hjälpte till att verkligen ge henne lite extra. 

    Nåt jag gör för att behålla integriteten i det hela är att jag förbjöd henne att suga, kyssa och ta honom i munnen. Det är lite intimare och nåt jag bara vill att hon ska ge mig. I övrigt får hon gärna njuta av honom hur mkt hon vill, när jag är med.

    Nu är jag dominant och hon undergiven och det är mer utlåning för vår del. Gillar att titta på när han tar hand om henne, gör henne kåt och njuter tsm. Sen kliver jag gärna in o kör på henne, liksom avslutar det hela tsm den andra snubben. Låter henne få en riktig överdos. Gillar det båda två men är väldigt försiktiga med vem vi bjuder in.  
  • Anonym (Snäckan)

    Finns ju ändå en aspekt att ni hamnar i dessa situationer.

    Svartsjukan kan också vara ett tecken på att du inte är hel med det.

    Finns ju dessa scenarioer där tjejen börjat träffa extrakillen sidan om. Men ni kanske har en sån bergsäker relation....eller inte...??

  • Anonym (Nyfiken)

    Det jag funderar lite på när jag läser TS inlägg, är hur kommunikationen har varit runt detta. Tror det är viktigt att ni har en öppen kommunikation runt detta, så att ni vet vad ni känner runt detta, och hur det eventuellt kommer utveckla sig. Ett trygg relation i grunden är så viktigt, för att det ska gå bra. Er relation kommer definitivt att utsättas för större prövningar och frestelser, men om ni båda njuter av det så tycker jag definitivt att ni ska ta den ökade risken.

    Eftersom ni har börjat att upptäcka detta, så tror jag att det dessutom att ni kommer utveckla det ytterligare. Tror det är viktigt att du funderar på hur du känner inför olika utvecklingar. T ex att du bara tittar på medan hon äskar med någon annan. Eller att du inte är närvarande överhuvudtaget. Eller att hon njuter med två andra samtidigt. Dessa scenarior ligger inte långt borta, och något du måste fundera på, vad du vill och inte vill.

  • Anonym (Nucum)
    Anonym (Pil) skrev 2021-12-04 12:25:43 följande:

    Önskar jag var din tjej. Jag och min kille har provat likande grejer men jag inser att det väldigt lätt blir komplicerat och fel. Upphetsande situationer kan i stunden kännas rätt, men helt fel efteråt.. TYVÄRR.


    Kan du beskriva vad som gjort att det känns helt fel efteråt? Blev lite nyfiken på den faktiskt. Ni var överens innan men vad var det som kändes fel efteråt?
  • Anonym (Pil)
    Anonym (Nucum) skrev 2021-12-05 09:49:49 följande:

    Kan du beskriva vad som gjort att det känns helt fel efteråt? Blev lite nyfiken på den faktiskt. Ni var överens innan men vad var det som kändes fel efteråt?


    Efteråt har han fått förväntan på att saker ska utvecklas till ännu mer avancerade trekanter. Jag kände vi var på en lagom nivå men hans förväntan på att trekanter helst ska utvecklas ännu mer gör mig funderade om jag och vårt sexliv räcker till för honom.
  • Anonym (Ilka)
    Anonym (Pil) skrev 2021-12-05 11:42:17 följande:

    Efteråt har han fått förväntan på att saker ska utvecklas till ännu mer avancerade trekanter. Jag kände vi var på en lagom nivå men hans förväntan på att trekanter helst ska utvecklas ännu mer gör mig funderade om jag och vårt sexliv räcker till för honom.


    Usch! Det känns igen!

    En kille jag var ihop med ville ha trekanter. Men när vi hade det var det inte tillräckligt. Jag tror han egentligen gick igång på att dominera min vilja, att knäcka mig i någon mån. Det var aldrig tillräckligt, det skulle alltid vara nåt mer. Efter trekanter skulle jag lånas ut, det skulle vara djursex (han försökte odna träffa för det), han sålde sig till män, han hade älskarinnor, ja jag vet inte allt. Usch, så dedär trekanterna kändes ju inte som vi gjorde tillsammans, eftersom han ändå inte var nöjd. Han refererade tillochmed till icest, vilket äntligtn fick mig att lämna honom.

    Ja det blev mycket. Egentligen ville jag bara kommenter att det är jobbigt att bli driven över sina gränser, när ens partner inte är nöjd, fast man redan gått extremt långt för hans skulln
  • Anonym (Nucum)
    Anonym (Pil) skrev 2021-12-05 11:42:17 följande:

    Efteråt har han fått förväntan på att saker ska utvecklas till ännu mer avancerade trekanter. Jag kände vi var på en lagom nivå men hans förväntan på att trekanter helst ska utvecklas ännu mer gör mig funderade om jag och vårt sexliv räcker till för honom.


    Okej, det lät ju inte så kul. Jag tänker att man har en gemensam målbild och att trekanten är målet. Sedan tänker jag att det kan vara bättre eller sämre även vid en trekant, då är det ju tre personer som ska komma överens och samsas vilket kan vara svårare än vid två personer.

    Att sex på två inte heller skulle räcka till är ju något jag funderat på men just nu tänker jag att trekant är en extra krydda, en upplevelse som vi delar och mellan dessa gånger så har vi förhoppningsvis ännu hetare sex själva. Men tack för att du delar med dig.
  • Anonym (Pil)
    Anonym (Nucum) skrev 2021-12-05 15:19:57 följande:

    Okej, det lät ju inte så kul. Jag tänker att man har en gemensam målbild och att trekanten är målet. Sedan tänker jag att det kan vara bättre eller sämre även vid en trekant, då är det ju tre personer som ska komma överens och samsas vilket kan vara svårare än vid två personer.

    Att sex på två inte heller skulle räcka till är ju något jag funderat på men just nu tänker jag att trekant är en extra krydda, en upplevelse som vi delar och mellan dessa gånger så har vi förhoppningsvis ännu hetare sex själva. Men tack för att du delar med dig.


    Precis så. För mig handlade det om en sjukt het GEMENSAM upplevelse, men när han tydligt kommunicerade förhoppningar på mer utveckling så kändes det mer som att han vill driva igen sina egna behov och få utlopp för sina egna lustar. Så även om de första trekanterna kändes rätt där och då, så känns det märkligt i efterhand.
Svar på tråden Låta min tjej vara med andra?