• 93iii

    Killen jag träffar vill har ett seriöst förhållande

    Jag är 29år (separerad) han är 36år.

    Jag har en dotter som jag delar med mitt ex, hon är 3 år.

    Killen jag träffar vill ha ett seriöst förhållande, jag känner inte mig redo att gå in i ett seriöst förhållande för jag känner att jag behöver fokusera på mig själv. Jag har förklarat för honom hur jag känner men han blir sur på mig när jag säger att jag inte vill bli tillsammans. Han är jättefin kille som bryr sig om mig (han har inte umgåtts med min dotter än, bara sett henne ett par minuter en gång när jag va sjuk o behövde hjälp med o handla)

    Jag känner mig taskig mot honom som inte vill bli tillsammans,Jag gillar honom o så men jag är inte redo för förhållande.

    Mina frågor är

    Hur hade ni gjort?

    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Killen jag träffar vill har ett seriöst förhållande
  • riboflavin

    Helt ärligt hade jag också blivit lite sur om jag var dejtens val att ringa vid sjukdom/handlingsbehov men denne inte ville vara ett par.

    Man kan ha en relation utan att kasta sig in i sammanboende etc.

    Om du gillar honom och framöver tror att du kommer känna som han gör, försök hitta en kompromiss.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • 93iii

    Jag bad honom och handla för jag hade ingen som kunde hjälpa mig, ingen av min familj bor i min stad och jag känner ingen här som kunde hjälpa mig och det var just bara den gången

  • Shameless

    Tycker det är en liten varningsflagga att han blir sur för en sån sak utan att vara förståelsefull.

Svar på tråden Killen jag träffar vill har ett seriöst förhållande