Inlägg från: Anonym (Touch Me) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Touch Me)

Varför gillar ni att visa brösten!

Samantha Fox, som hade slagit igenom som topless-modell redan som 16-åring hemma i England, blev känd för en väldigt utmanande image, där hennes låtar och videos anspelade mycket på sex. Men att bli sexsymbol är inget som störde henne, varken då eller nu. I en intervju med Expressen 2018 konstaterade Fox att hon älskade att bli beundrad.
    ? Vilken tonårig tjej skulle inte vilja synas på sexiga och vackra bilder som gör att hon dyrkas av en massa pojkar? Jag älskade det.
  • Anonym (Touch Me)

Tjejer/kvinnor gillar att visa upp sig

• Anonym (Touch Me)
    Anonym (Öh) skrev 2021-12-13 08:43:47 följande:
    Fast även män kan väl hålla två tankar i huvudet samtidigt?
    Ja. 
    1. Vänster tutt
    2. Höger tutt
  • Anonym (Touch Me)
    Anonym (Öh) skrev 2021-12-14 09:21:47 följande:
    Det är ju så män funkar? Jag tänker mer på er som ett slags gulligt husdjur. Ger man er lite tits n ass så är ni typ ens slav. Ingen jag direkt litar på i en beslutsfattande position...

Tror många män skulle vara asnöjda med det upplägget.
    jajamän. Får jag klämma lite på tuttarna, så går jag med på det mesta.
  • Anonym (Touch Me)
    Anonym (Öh) skrev 2021-12-14 09:28:05 följande:
    Ja haha, ni är så gulliga, och så lätta att hålla i schack!
    Varför krångla till saker? Jag får det jag vill ha, hon också.
  • Anonym (Touch Me)

Jag tror att tjejer gillar att visa brösten för dom vet att dom är snygga, och dom tänder på att få visa upp sig.

• Anonym (Touch Me)

Många tjejer som jag pratat med skickade bilder på sina bröst. Jag bad dom inte att göra det. Dom ville det själva. Varför gör tjejer så?

• Anonym (Touch Me)
    Anonym (chockeffekt??) skrev 2021-12-15 19:04:27 följande:
    Min gissning är att du verkar vara av ett väldigt simpelt sinnelag och de ville göra dig glad. Hur gör man en väldigt simpel person av hankön glad? Man visar tuttarna eller ger honom en smörgås. Mer avancerade saker än så förstår inte hans simpla hjärna.
    Vi mår bra av det, så varför ska vi inte få kolla på lite bröst?
    Det kan låta kontroversiellt och förbjudet - vi är väl medvetna om det, men det skapar en lycklig och positiv känsla i mannens kropp. På samma sätt när du tittar på söta djur. Det är vetenskapligt bevisat.
  • Anonym (Touch Me)

Män mår också bra av sex. Det borde alla dömande kvinnor tänka på. Eller vill ni inte att era medmänniskor ska få ha ett gott liv?
    Män kanske inte är så dumma trots allt...

Ha mycket sex

Kanske något som alla vill höra, men det är faktiskt vetenskapligt bevisat. En studie i journalen BMJ har angett att regelbundet sex kan minska männens risk att dö i förtid med så mycket som 50 procent.

Det beror främst på det faktum att ett aktivt sexliv främjar fysisk hälsa - och det minskar också kroppens stressnivå. Sistnämnda är ett bra sätt att hålla sjukdomar på avstånd.

Vid sex släpps även serotonin - ett glädjehormon - i kroppen, vilket gör att vi känner oss bättre på alla nivåer. I denna studie ökade livslängden med 3-8 år bland de som rapporterade mer orgasmer än tidigare.

• Anonym (Touch Me)
    Anonym (Touch Me) skrev 2021-12-15 19:50:46 följande:
    Vi mår bra av det, så varför ska vi inte få kolla på lite bröst?
    Det kan låta kontroversiellt och förbjudet - vi är väl medvetna om det, men det skapar en lycklig och positiv känsla i mannens kropp. På samma sätt när du tittar på söta djur. Det är vetenskapligt bevisat.

nyheter24.se/nyheter/udda/727029-darfor-alskar-man-brost
Svar på tråden Varför gillar ni att visa brösten!