Varför gillar ni att visa brösten!

? Vilken tonårig tjej skulle inte vilja synas på sexiga och vackra bilder som gör att hon dyrkas av en massa pojkar? Jag älskade det.
Tjejer/kvinnor gillar att visa upp sig
Jag tror att tjejer gillar att visa brösten för dom vet att dom är snygga, och dom tänder på att få visa upp sig.
Många tjejer som jag pratat med skickade bilder på sina bröst. Jag bad dom inte att göra det. Dom ville det själva. Varför gör tjejer så?
Män mår också bra av sex. Det borde alla dömande kvinnor tänka på. Eller vill ni inte att era medmänniskor ska få ha ett gott liv?
Män kanske inte är så dumma trots allt...
Ha mycket sex
Kanske något som alla vill höra, men det är faktiskt vetenskapligt bevisat. En studie i journalen BMJ har angett att regelbundet sex kan minska männens risk att dö i förtid med så mycket som 50 procent.
Det beror främst på det faktum att ett aktivt sexliv främjar fysisk hälsa - och det minskar också kroppens stressnivå. Sistnämnda är ett bra sätt att hålla sjukdomar på avstånd.
Vid sex släpps även serotonin - ett glädjehormon - i kroppen, vilket gör att vi känner oss bättre på alla nivåer. I denna studie ökade livslängden med 3-8 år bland de som rapporterade mer orgasmer än tidigare.