• Anonym (Vigor)

Vaginal orgasm? Får du eller ej?

Får du vaginal orgasm genom penetrering? (Med kuk el. dildo)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vaginal orgasm? Får du eller ej?
  • Anonym (Sanna)

Skulle vilja ha något mellan typ alltid och sällan för det beror helt på killen och hur han ser ut i kombination med ställningen. Om det funkar och han kommer rätt har jag lätt för att komma så. Men med vissa funkar det inte alls.

• Anonym (Ann)

Saknar alternativet "Ganska ofta".
    Jag kommer inte alltid vaginalt men definitivt oftare än sällan.
    Min man är verkligen den perfekta älskaren.

• Anonym (Aldrig)

Har aldrig hänt.

• Anonym (Aldrig 2)

Konstiga alternativ. Studier visar att bara runt 20 procent av kvinnor får vaginal orgasm, så alternativet Aldrig borde ju verkligen finnas med.

• Anonym (Småbarnsmamma33)

Jag har fått det utav en kille...han hade stor och var väldigt uthållig..
    Men annars nej, men det är ok för mig..haha

• Anonym (f)

Hur vet man vilken sort? är nästan omöjligt att ha sex utan någon som helst liten stimulans mot klitoris. Det skulle möjligen vara bakifrån då, då kommer jag inte.

Jag upplever inte att orgasmer är av olika sorter, tror det är ett porrfenomen.

• Anonym (Nej)

Nej, jag brukar inte få orgasm. De flesta män som jag har haft sex med har tänkt åä sin egen njutning och inte lyckats få mig att få orgasm. Nästan ingen kvinna får orgasm av enbart penetrerande sex.

• Anonym (Fredag)

Fattar inte att enligt er kvinnor så är många män Egon..

Det är ju så underbart att ge och se en kvinna få orgasm..sedan hur man kommer dit ser man ju på kvinnan ifråga hur hon reagerar på olika saker..tex om man smeker, slickar, penetrerar el leksaker , olja mm.

• Anonym (Ems)

Nja, eftersom det inte funkar om han inte kommer emot med sitt bäckene så klassar jag det som klitorisorgasmer. Har aldrig lyckats komma utan annan stimulans med killar med för lång kuk eftersom de inte kommer tillräckligt nära.

• Anonym (W)

Jag tror du får tänka några varv till med de där röstningsalternativen.

Svar på tråden Vaginal orgasm? Får du eller ej?