Anonym (Chi) skrev 2021-12-11 06:24:16 följande:
Tjej som vill träffa tjejer
Jag har efter alldeles för många år med män insett att det är kvinnor jag vill ha. Dock känns mina så kallade krav på hur en kvinna helst ska se ut för att falla mig i smaken så falska. Jag själv är lite småmullig, inte vidare vacker, men personligen skulle jag aldrig gå igång på någon som är åt det mulligare hållet. Rejält vacker, smal, stor byst är mer min smak och det känns fel att jag är så ytlig när det kommer till tjejer när jag aldrig har varit det när det gällde killar. Mina ex har inte direkt varit smala, vältränade, klassiska snyggingar, men ändå gick jag igång på dem. Relativt. Bortsett från att de egentligen var av fel kön...
Men jag själv är ju av fel sorts kvinna i mina ögon och jag har aldrig haft svårt att få killar, snarare tvärtom. Är killar mindre kräsna än tjejer? Känns som om det är kört för mig att hitta någon tjej som ens skulle vilja kolla åt mitt håll. Och hur hittar man ens en tjej? Hur vet man om man kan lägga in en stöt liksom? Möter ibland spännande tjejer som jag klickar med, men man kan ju inte bara börja ragga liksom...
Hej Ts!
Du skriver bland annat "Känns som om det är kört för mig att hitta någon tjej som ens skulle vilja kolla åt mitt håll. Och hur hittar man ens en tjej? Hur vet man om man kan lägga in en stöt liksom? Möter ibland spännande tjejer som jag klickar med, men man kan ju inte bara börja ragga liksom..."
Först: Jag skrev själv en tråd ganska nyligen. Med titel hur tolkar intresse kvinna till kvinna" typ så. Där tar jag upp liknande saker. Se om du kan hitta den tråden.. Sen vill.jag säga: Nej, varför skulle det vara kört för dig att hitta en kvinna du tycker om? Var inte så hård mot dig själv ts! Klart det finna tjej som kommer att titta åt ditt håll ts! Det är lätt att "slå på sig" själv i såna här sammanhang. Men jag vill uppmana dig till att vara modig (svårt jag vet. Är själv där) att om du är med någon tjej/kvinna som du tycker är spännande, och intressant, attraktiv, och du känner dig någorlunda bekväm, med henne och där ni är, fråga om hon vill ta en fika nån dag. Ge inte upp ts! Jag tror på dig . Om du vill får du skriva till mig personligen. Ha en fin helg.