Blodstrimma i harkling
Hej
Blev livrädd fick en blodstrimma i uppharkling precis. Ni vet när man drar ner från nästan o så kommer det i halsen o man harklar upp. Behöver jag söka för detta?
Hur hade ni gjort
Hej
Blev livrädd fick en blodstrimma i uppharkling precis. Ni vet när man drar ner från nästan o så kommer det i halsen o man harklar upp. Behöver jag söka för detta?
Hur hade ni gjort
Någon som varit med om det o va hade ni gjort?
Sluta äckla dig genom att dra upp snor i munnen. Varför gör man ens så.
Fi fan
Säkert spottar du sånt på gatorna också.
Någon som vill vara snäll i svara? Blev väldigt orolig:(
Förmodligen näsblod. Ett ytligt blodkärl i näsan som brustit. Är du förkyld? Näsan blir känsligare då.
Jag hade inte sökt för det. Jag har haft blod i snoret massor med gånger.
Ar det såna här frågor som gör det är 1.5 timmars telefonkö på 11313 och de med små barn med feber inte kommer fram...?
Nej, du ska inte söka. Inte heller ringa sjukvården.
Nej, ingen fara alls. Du säger att det är från näsan och det är ju inte alls ovanligt att man någon gång har lite blod i snoret. Inte heller näsblod är ju farligt.
Om det är från halsen så är det samma sak. Något minimalt blodkärl som gått sönder och läckt lite.
Hoppas du kan släppa det!
Det är vinter (torr luft) och du är förkyld. Inte konstigt alls om det är lite blod i snoret.
Sök inte vård för detta och ring inte 1177, vården har viktigare saker att pyssla med.
Det är vinter (torr luft) och du är förkyld. Inte konstigt alls om det är lite blod i snoret.
Sök inte vård för detta och ring inte 1177, vården har viktigare saker att pyssla med.