Bröllopsnatt
Tips på nåt roligt man kan ha med sig till bröllopsnatten?
Underkläderna fixade?.
Underkläderna fixade?.
Alkohol
Underkläderna fixade?.
Utvilad!
Många, många som har stora förhoppningar och förväntningar tror jag har gjort misstaget att haft så in i bomben mycket att tänka på inför bröllopet att de är helt slut när de väl kommer till bröllopsnatten.
Kanske ska tillägga att sansade förväntningar också är en bra grej. De flesta idag som gifter sig har ju levt ihop ett tag och då kanske man inte ska förvänta sig allt för mycket just av den natten som föregåtts av antagligen massor med intryck tidigare på dagen
Kan för övrigt tillägga att vår bröllopsnatt blev riktigt bra med bra sex och härlig stämning. Men bäst sex ever - nope! Och det gör inget. Vi har bättre sex nu, nio år senare!!
/ Man 53 år.
Pimpa sängen med fejkade rosenblad. Fixa spraygrädde och choklad/kolasås. Jordgubbar. Bubbel. Doftljus. Massageolja. Extra lakan kan vara bra att ha alt lägg latexlakan först.
Härlig duschkräm och nattmacka.
Bröllopsdagen kommer vara helt fantastisk, men jag tror inte att det kommer vara så jätte erotiskt. Ni kommer att vara helt slut efter en mkt lång dag, Så rimliga förväntningar som någon skrev.
Jag kan ärligt inte minnas om vi hade sex när vi kom till hotellet eller om vi kom överens om att hoppa över det. Det enda jag kommer ihåg var att vi båda var helt helt slut efter en lång och fantastisk dag. Allt var så overkligt och det var så många intryck att ta in.
Ps. Gratulerar!
En strapon som du kan överraska din man med. Ta även med lite glidmedel för bästa komfort!
Vi hade härlig sex - tre gånger! - på vår bröllopsnatt! Första gången på köksbordet Snygga underkläder under brudklänningen hjälpte till, och en välrakad mus med en liten söt tofs kvarlämnad. Andra gången lekte vi en av våra favoritrollspel - ridläraren och stallflickan (min fru red mycket när hon var yngre). Härligt! 9 månader senare föddes vårt första barn...
Vi hade av hotellet beställt svit med rosor, bubbel, jordgubbar och choklad.
Vi orkade inte med sex, däremot när vi vaknade blev det ett härligt sex-pass.
Därefter dusch, frukost och åka för att hämta upp barnen, sen hem.
Hur kunde ni ha barn innan ni var gifta
Ja? vi är inte religiösa, gifte oss mest av tradition och av praktiska skäl.
Barn skaffar man när det passar i livet, inte i en viss ordning. :)
Frun har barn sedan tidigare våldsam relation, en traditionell familj ger enligt erfarenhet detta barn trygghet.
Vi var helt slut efter en lång underbar dag
Ha i en buttplug!
Nyvaxad.
Nyvaxad, och sexiga underkläder som inte döljer så mycket.
Som några skrev nyss, jag kan inte förneka att vackra underkläder, välvaxad och med en butplug på plats skulle onekligen vara rätt sexigt...
Men det skulle väl alltid vara sexigt i mångas ögon å andra sidan.
Gör som du känner för och vad du tror partnern skulle gilla! Lycka till.
/ Man 53 år
Bröllopsnatten blev kanon med bara sexiga underkläder, var inte alls för trött för sex så det blev lika bra som alltid ????
Bröllopsnatten blev kanon med bara sexiga underkläder, var inte alls för trött för sex så det blev lika bra som alltid ????
Kul! Grattis!
Vad gjorde ni för sex?