• Anonym (Undrar)

Skulle du kunna leva i ett förhållande utan sex?

Ja som rubriken lyder. Skulle du kunna leva i ett förhållande utan sex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna leva i ett förhållande utan sex?
  • Anonym (kaffedraken2)

Helst inte.
    Dom flesta vet att män bara tänker på en sak.

Jag får se till att jag inte träffar en yngre tjej bara.
    För då får jag inte upp den.

• Anonym (tjej)

Jag är inte nöjd med det men jag gör det. Vi har inte haft sex på typ fem år.

• Anonym (Linn)

Det gör jag redan. Inte optimalt men allt annat fungerar ju bra.

• Anonym (Man 50+)

Ja. Jag gör det redan. Man vänjer sig. 

• Anonym (W)

Nej och det vet min man om då jag är väldigt tydlig med att sex, för mig, är en väldigt viktig del i ett välfungerande och lyckligt förhållande.

Sedan är jag inte en person som kräver att vi har sex kontinuerligt eller gnäller om det går en längre tid mellan tillfällen utan för mig är det viktigt att vi helt enkelt har sex och inte lägger det på hyllan, som man läser om; där det gått ÅR sedan man hade sex sist. Längsta perioden vi har gått utan att ha sex var när jag var nyförlöst och då var det 9 veckor där vi inte hade sex.

Jag förstår att folk älskar sina partners och att man stannar för något mer än sexet men när man är påtagligt olycklig på grund av bristen av sex så skulle jag faktiskt fundera om det är så man vill leva. Vi lever på denna jord en gång och då slösar man alltså sin tid på något som i grunden gör en olycklig. Det är så ledsamt.

• Tecum
    Anonym (W) skrev 2021-12-14 09:03:14 följande:
    Nej och det vet min man om då jag är väldigt tydlig med att sex, för mig, är en väldigt viktig del i ett välfungerande och lyckligt förhållande.

Sedan är jag inte en person som kräver att vi har sex kontinuerligt eller gnäller om det går en längre tid mellan tillfällen utan för mig är det viktigt att vi helt enkelt har sex och inte lägger det på hyllan, som man läser om; där det gått ÅR sedan man hade sex sist. Längsta perioden vi har gått utan att ha sex var när jag var nyförlöst och då var det 9 veckor där vi inte hade sex.

Jag förstår att folk älskar sina partners och att man stannar för något mer än sexet men när man är påtagligt olycklig på grund av bristen av sex så skulle jag faktiskt fundera om det är så man vill leva. Vi lever på denna jord en gång och då slösar man alltså sin tid på något som i grunden gör en olycklig. Det är så ledsamt.
    Bra skrivet!
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (W) skrev 2021-12-14 09:03:14 följande:

Ja för sex är verkligen allt här i livet
  • Anonym (W)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-12-14 09:36:01 följande:

Var skrev jag det?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-12-14 09:36:01 följande:
    Ja, för män är det allt.
    Det är det enda vi vill ha från kvinnor. Vi behöver inte ha nåt gemensamt, och tycka om att prata med henne, dela upplevelser med henne. Vi vill bara ligga. Hennes kropp är allt som vi vill ha.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-12-14 09:43:40 följande:

Ja, för män är det allt.

Det är det enda vi vill ha från kvinnor. Vi behöver inte ha nåt gemensamt, och tycka om att prata med henne, dela upplevelser med henne. Vi vill bara ligga. Hennes kropp är allt som vi vill ha.

Ja det vet jag.
Svar på tråden Skulle du kunna leva i ett förhållande utan sex?