• Anonym (2022)

Vad ska vi hitta på under 2022? Spännande utmaningar och tips sökes!

2021 har onekligen varit ett spännande år för mig och min partner. Vi har introducerad mer och mer leksaker (pluggar, vibratorer, dildos och paddels/floggers mm). Vi har även haft sex på lite spännande platser.

Nu ser vi fram emot 2022 och startar därför en tråd för tips på spännande utmaningar/uppdrag. Vi behöver liksom inspiration!

Har ni några tips och idéer?

Kan även säga att vi är ganska tävlingsinriktade och tycker det är roligt att utmana varandra och/eller hitta på straff och belöningar.

• Svar på tråden Vad ska vi hitta på under 2022? Spännande utmaningar och tips sökes!
  • Anonym (Man)

Ni ska under året hitta ett par att ha sex med, dvs partnerbyte i samma rum där ni ser varandra knulla med en annan person.

Varsågod!

• Anonym (Kändiskåt)

Ligg med kändisar. Den som legat med flest under året vinner.

• Anonym (2022)

Tack för svar!

Vi känner oss ganska restriktiva kring det där med att dela med sig av varandra. Men man behöver ju kanske inte byta för att vara i samma rum ;)

• Anonym (Sommar)

Som jag längtar till sommaren. När den äntligen kommer tycker jag ni ska hitta ett ställe, varför inte på västkustens klippor, där det är nakenbad. Finns platser där alla är vuxna och bus är tillåtet. Ta på varandra, bada, njut, låt andra kanske titta på håll? Det är en häftig upplevelse.

• Anonym (2022)
    Anonym (Sommar) skrev 2021-12-23 19:22:29 följande:

Som jag längtar till sommaren. När den äntligen kommer tycker jag ni ska hitta ett ställe, varför inte på västkustens klippor, där det är nakenbad. Finns platser där alla är vuxna och bus är tillåtet. Ta på varandra, bada, njut, låt andra kanske titta på håll? Det är en häftig upplevelse.

Är det vissa specifika nakenbad där detta är okej? Förutsätter att det inte uppskattas på alla? Du kanske har några bra förslag på ställen?
  • Man i norr

Prova att älska!

Älska utan krav och tävlingsinstinkt, utan dominans och undergivenhet, utan att ha hela redskapsboden med i sängen...

Älska med varandras själ!

DET verkar vara en utmaning för dig!

• Anonym (2022)
    Man i norr skrev 2021-12-24 09:30:28 följande:

Prova att älska!

Älska utan krav och tävlingsinstinkt, utan dominans och undergivenhet, utan att ha hela redskapsboden med i sängen...

Det gör vi förstås det också. Ett par gånger i veckan. Men ibland vill vi krydda till det. Det blir fantastiskt på olika sätt liksom och vi upplever att båda varianterna gör oss gott!

Variation förnöjer!
  • Anonym (Man)
    Anonym (2022) skrev 2021-12-23 15:26:06 följande:

Tack för svar!

Vi känner oss ganska restriktiva kring det där med att dela med sig av varandra. Men man behöver ju kanske inte byta för att vara i samma rum ;)

Ok, ja sex i samma rum som något annat par kan väl vara något att sträva efter då?

Annars skulle ni kunna sätta ett mål att inte få orgasm på säg två veckor eller kanske längre. Ni kan ha sex och även onanera men inte till orgasm. Ni kommer vara kåta som djur och när ni äntligen får komma så? ja ni märker. Ju längre tid dess bättre!
  • KimLinnefeldt

Ord tänder. Viska era häftigaste fantasier i örat på varandra medan ni smeker varann. Pröva att gå in i en gemensam fantasi, växla repliker.

Var modiga, våga släppa loss era hemligaste fantasier. 

• Leostar
    Anonym (2022) skrev 2021-12-23 15:26:06 följande:

Tack för svar!

Gå på parklubb och ha sex bredvid andra, ni behöver inte ha sex med andra där.
  • KimLinnefeldt
    Man i norr skrev 2021-12-24 09:30:28 följande:

Prova att älska!

Med djup ögonkontakt. Så förbjudet...
Svar på tråden Vad ska vi hitta på under 2022? Spännande utmaningar och tips sökes!