Inlägg från: Anonym (Orolig!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig!)

BF september 2022

Hej ! 

har bf på min sjäova födelsedag 4/9 :)! 

men är som sagt lite orolig då kuben visade för hög risk på trisomi 21 så NIP test väntar imorgon. har redan sovit dåligt i tre dagar och kommer vara helt död innan svaret kommer :(

• Anonym (Orolig!)
    MissDB skrev 2022-03-06 13:03:07 följande:
    åh nej vad jobbigt. Vad fick du för siffror? Har en vän som fick 1/8 men efter fostervattenprov så visade det sig att allt var normalt och idag är flickan 5 år och mår bra! Hoppas på det bästa för dig! 
    Vet inte riktigt siffrorna skulle hämta ut mina papper i kuber med info samt info inför NIP test men hon sa att jag hade 1:62 sen så blockerade min hjärna vad hon sa för jag blev ledsen. Fick samma svar med sonen när han var i magen och visade sig att det bara var mitt blod som strulade till värdet. så ber och hoppas att det är samma svar. Och ber att inte dolt nummer ringer i veckan
  • Anonym (Orolig!)

idag togs blodprov inför Nip så nu börjar den eviga väntan:(

• Anonym (Orolig!)
    Hejsan91hejsan skrev 2022-03-07 17:50:57 följande:
    Lider med dig men jag hoppas och tror att allt kommer gå bra <3 men förstår att det är jobbigt att vänta :( Fick själv dåliga besked på nipt i november och det var så hemskt och är nu så oerhört orolig över att det ska hända igen denna gång :( så tufft! 
    Tack , hoppas och ber att resultatet blir bra men vågar inte lita på någo. vill inte tänka på det värsta men samtidigt så vill jag inte ge mig själv falska förhoppningar. Beklagar och så tufft :,( håller tummarna att det inte blir samma resultat för er igen. Får man fråga vad ni hade för resultat?
  • Anonym (Orolig!)

Ni som tagit NIP test förs veckan, väntar ni på svaret fortfarande? 

• Anonym (Orolig!)

Tråkigt att man blir ignorerad i gruppen:(?. 

Svar på tråden BF september 2022